Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Sen vet jag att cirka 85 % av alla som jag känt har barn idag och dom flesta cirka 75 % har också skilt sig sen dess! En del är idag till och med mormor, morfar, farmor och farfar. Skönt att jag slapp det livet med släkten. Det tackar jag Gud eller ska jag tacka Aliens "De Grå"!?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Sen vet jag också att 15 % (mörkertalet kan vara större) utav alla mammor ångrar att dom fick barn. Det gjorde min mamma - hon ångrade att hon fick mig för det har hon sagt. Sen är min mamma tacksam att jag aldrig fick barn i mitt liv för det har hon också sagt till mig.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Det var runt 20 år sedan som jag träffade min mamma och hennes sida av släkten! Min pappa och hans sida av släkten har jag aldrig träffat för jag vet inte vilka de är!?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Idag umgås jag mest med kvinnor som inte heller har barn! Män, har jag inte umgåtts sen 1990-talet för jag har psykiska problem när det gäller män. Det var också en anledning att jag inte sökte mig till utbildning eller jobb för det finns män "överallt" - de hade säkert förstört mig ännu mer i så fall. Mitt hem får endast kvinnor komma!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Måste jag träffa någon man mot min vilja så går det bara om jag är berusad! Då kan det även bli trevligt - faktiskt....
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag får stå ut i några månader till så får jag sen det bättre ekonomiskt! Måste bara först bli av med hela min skuld och det är snart det. Skulden var sammanlagt från första början för några år sedan runt 100 tusen kronor. Det har varit jättetufft sen att betala av hela skulden. Vad köpte jag då när drog på mig runt 100 tusen kronor i skuld? Jo, dator med datortillbehör (fast jag hade massa datortillbehör innan), mobil och Smartwatch. Bara mobilen kostade nästan 20 tusen kronor och Smart Watch kostade också en hel del men där fick jag rejäl rabatt. Sen köpte jag oscilloskop och funktionsgenerator + lite andra elektronikprylar. Ja, sen var det ritbord med tillbehör och rit och målarsaker.

"INRIKES PUBLICERAD 26 MARS

KI: Hushållen betydligt deppigare

Svenska hushåll är betydligt deppigare
än normalt, enligt KI:s nya bedömning.

Barometerindikatorn för mars sjunker
till 95,2 från 96,7 i februari, medan
hushållens konfidensindikator sjunker
till 89,8 från 94,6 i februari.

"Hushållens konfidensindikator sjönk
kraftigt och visar nu på ett betydligt
svagare stämningsläge än normalt. Även
inom handeln och tjänstesektorn
försämrades stämningsläget", skriver
KI i ett pressmeddelande.

Den ekonomiska återhämtningen i år
blir "bräcklig", enligt KI.
KI = Konjunkturinstitutet"

"Text-tv"
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Annars, har varit nykter en hel vecka men idag ska jag dricka folköl!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Fan, har redan druckit fyra av åtta folköl!

Nej, det här går inte - jag måste sätta på musik så jag kommer in rätt i huvudet;

Visage - Fade To Grey:

https://www.youtube.com/watch?v=UMPC8QJF6sI&t=67s
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Om jag ska vara ärlig så hade jag knappt mat, cigg eller annat! Men så fick jag låna utav en kristen kvinna 1000 kronor för hon är verkligen en ängel. Brukar låna utav henne ibland för hon vet jag alltid betalar tillbaka. Hursomhelst, jag har idag bränt 800 kronor på mat och cig samt lite folköl. Jag behöver hjälp ibland utav kvinnor men inte så länge till för jag är skuldfri snart. Män skulle aldrig hjälpa mig - utan där är det tvärtom när det gäller mig, för så har det sett ut i mitt liv. Jag tydde mig tidigt till kvinnor för dom är snälla på sitt sätt. Egentligen vet jag inte vad jag ska säga om männen?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Kvinnan som är kristen och lånar mig ibland när jag är i nöd så tror jag att hon är miljonär för hon bor i närheten av mig där bara miljonärer bor. En insats där kostar flera miljoner kronor.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag bor bara några 100 meter bort från henne!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Eller rättare sagt, det är väl bara 100–150 meter till hennes rika område!
Post Reply