Händer inte så mycket mer spännande.
Paket!
Moderator: Moderator 1
Re: Paket!
Har ett paket hos ombudet som jag inte orkade hämta idag. Det är munstycken till dammsugaren och andra prylar som man kan ta bort hundhår med.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Fick mina utanpåsolglasögon idag. Man sätter dem utanpå glasögonen. Så slipper jag köpa solglasögon med styrka. Jag ska ändå bara ha dem till Västerbottenresor. Om solen skiner förtvivlat.
Har ett paket att hämta. Det är nog mina skouttänjare.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Fick paket idag...

Lite magiska böcker, bokmärke, altarskål, ringar, nyckelringar o helt vanliga nyckelringar, som tur var han jag avbeställa då jag trodde de först var styckpris, men insåg sen att det var i 20-pack. Behöver bara 8-10 st i olika storlekar.

Lite magiska böcker, bokmärke, altarskål, ringar, nyckelringar o helt vanliga nyckelringar, som tur var han jag avbeställa då jag trodde de först var styckpris, men insåg sen att det var i 20-pack. Behöver bara 8-10 st i olika storlekar.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Jag som försöker minska ner på mina ägodelar. Det är skillnad.
Fick tändare i natt. Bästa jag haft, tur jag hitta vart de såldes igen.

Häftiga! Ser ut att komma från Fallout eller någonting.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34