Insikt

Moderator: Moderator 1

1Dave
Talliummedlem

Re: Insikt

Post by 1Dave »

Saknar de bitarna från o vara medicinfri, svänger på det sättet vid färre tillfällen nuförtiden.
/Dave

"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

1Dave wrote: 04 Apr 2025, 01:24 Saknar de bitarna från o vara medicinfri, svänger på det sättet vid färre tillfällen nuförtiden.
Jag saknar inget från mina psykoser. För mig var det katastrof rakt igenom. Eller du menar bara att du inte upplever det så längre?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
1Dave
Talliummedlem

Post by 1Dave »

Zoidar wrote: 04 Apr 2025, 01:25
1Dave wrote: 04 Apr 2025, 01:24 Saknar de bitarna från o vara medicinfri, svänger på det sättet vid färre tillfällen nuförtiden.
Jag saknar inget från mina psykoser. För mig var det katastrof rakt igenom. Eller du menar bara att du inte upplever det så längre?
Blir inte lika ofta längre iaf, känslosvallen kommer med lite mindre intensivt nuförtiden. Lättare att hålla tillbaka, vilket ibland kan vara bra kanske.
Man anses väl konstig oftast tyvärr om man brister ut i tårar rätt som det är tex
/Dave

"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

1Dave wrote: 04 Apr 2025, 01:31
Zoidar wrote: 04 Apr 2025, 01:25
Blir inte lika ofta längre iaf, känslosvallen kommer med lite mindre intensivt nuförtiden. Lättare att hålla tillbaka, vilket ibland kan vara bra kanske.
Man anses väl konstig oftast tyvärr om man brister ut i tårar rätt som det är tex
Jo, kan ju ses lite konstigt. Folk är inte vana vid sånt.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Post Reply