Trump!

Om artiklar, tidningslänkar m.m.

Moderator: Moderator 1

zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Re: Trump!

Post by zoegas »

Fantasio wrote: 30 Apr 2025, 21:15 Jag hoppa att Trump lyfter sekretessen från Roswell-incidenten '47. Jag vill att sekretessen lyfts och att sanningen ska komma i dagen.
Har du någon teori om varför det är hemligt?
memphis
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by memphis »

F.d president Obama skämtade om bland annat Roswell och sa att det är en av alla viktiga frågor en president håller på med.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Richard
Administratör

Post by Richard »

Det var säkert bara nått hemligt testflygplan som kraschade, o de lurade alla att det rörde sig om ett misstänkt UFO, för att skryta för Sovjet o resten av världen att de kommit över utomjordisk teknologi...
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
memphis
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by memphis »

Försäljningen av Teslabilar har sjunkit med 80 procent i Sverige :lol: Hahaha, jag skrattar gott och väl. Hur snabbt kan man sänka ett stabilt varumärke egentligen? Lite snabbare än den tid det tar för Trump att sänka ett jättestort land med världens största ekonomi.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Geta
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Geta »

Beror det på att Elon Musk har vägrat fackanslutning i firman?
memphis
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by memphis »

Nja. Tror det mer beror på hans hitlerhälsning och hans roll i Trumps administration.
amandara
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by amandara »

Min syrras mans föräldrar har precis köpt en tesla - läge att köpa nu :) .
Geta
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Geta »

amandara wrote: 02 May 2025, 17:51 Min syrras mans föräldrar har precis köpt en tesla - läge att köpa nu :) .
Men om verkstäder vägrar att serva Tesla?
amandara
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by amandara »

Det finns alltid de som servar. Facket styr inte allt. De har iaf valt det. Det är väl nu när tesla står lågt i värde som man ska köpa.
memphis
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by memphis »

En bil är ingenting man investerar i. Bilen sjunker i värde direkt man hämtar den från parkeringen. Sen är den en kostnad så länge man har den.
Geta
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Geta »

Elbilar är dyra. Då är det väl ett fynd att köpa en billig Tesla. Men man blir nog retad över bilvalet. Min sista bil var en rysk Lada. Jag blev mobbad för den.
memphis
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by memphis »

Jag såg en sticker på en Tesla här utanför. Där stod det: "I bought this before Musk went crazy".
Post Reply