Är man fosterhem står katthemmet för allt, inklusive foder och veterinärkostnader.
Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Re: Vad tänker du på just nu?
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Jag bryr mig inte om katten är sjuk, då förtjänar den än mer ett tryggt och bra hem. Men det är oxå en ekonomisk fråga, med veterinärkostnader.
ett djur är inte sjuk för att den behöver specialfoder. Den håller sig frisk med specialfoder. Min hund åt specialfoder och för den sakens skull var han inte sjuk utan han höll sig frisk och hade lindrigare problem än om han ätit foder han inte tålde.
Är människor sjuka som inte tål laktos eller gliuten.
Är människor sjuka som inte tål laktos eller gliuten.
Att jag vill sova tidigt idag….
In a world where you can be anything, be kind.
Jocke och hans cykel. Skulle gärna ha en sån cykel själv. Praktiskt, man kan storhandla. Här i Umeå är det många som cyklar vart dom ska och cykelvägarna är skyltade och bra.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Nissegossen verkar ha strul med sin dator. Han visade sig senast tidigt igår morse.

Den jag köpte är elektrisk, och frakten var lite mycket dyr, men den ska vara 100 % monterad vid fraktavlämnandet. Den har avrest från Stockholm och ska väl vara här i stan kvällstid?
Nja andra trehjulingar är ännu dyrare, det ska vara garanterat bra kvalité. Så vi får se om jag gjort ett bra köp eller inte? Som jag sade, så hade jag behov av en trehjuling.
Du blir mer självständig och slipper åka taxi, när du har cykel.
Tänker på jag skall röka en morgon cigarett. Ger efter och skall röka en cigarett.
Vad häftig Jocke!
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34