Hur ser din morgondag ut?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur ser din morgondag ut?
Tandläkaren kl 8
Sen hem och sova
nyktra till
Sen hem och sova
nyktra till

Blodprov
Jobb
Tandläkare
Jobb
Tandläkare
In a world where you can be anything, be kind.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Som idag, dagarna är lika, händer ingenting från det normsls, får hit god man vid 15 tiden i eftermiddag, vi hjälps åt med tomma flyttkartonger som skall slängas i återvinningen och lyfta och sätta TVn på plats och koppla in den på datorn, sedan blir det spännande att se om jag har kabel TV. Internet är ju gratis här ingår i betalningen för boendet.Får se om det är samma med TV, det finns TV på avd som har utländska TV kanaler, skulle tro det är samma för alla på boendet.Men TVn är gammal, kan behöva en box emellan för att få TV på den
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Är du nöjd med likadana dagar?Nissegossen wrote: ↑06 May 2025, 02:37 Som idag, dagarna är lika, händer ingenting från det normsls, får hit god man vid 15 tiden i eftermiddag, vi hjälps åt med tomma flyttkartonger som skall slängas i återvinningen och lyfta och sätta TVn på plats och koppla in den på datorn, sedan blir det spännande att se om jag har kabel TV. Internet är ju gratis här ingår i betalningen för boendet.Får se om det är samma med TV, det finns TV på avd som har utländska TV kanaler, skulle tro det är samma för alla på boendet.Men TVn är gammal, kan behöva en box emellan för att få TV på den
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Imorgon ska jag försöka få mycket gjort.
Hämta bilen och lasta den.
Panta en säck med burkar.
Posta en säck till sellpy.
Köra bort kartongskräp.
Köpa en större säck hundmat.
Hämta bilen och lasta den.
Panta en säck med burkar.
Posta en säck till sellpy.
Köra bort kartongskräp.
Köpa en större säck hundmat.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jobb imorgon. Hunden får följa med.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Ska på utflykt med arbetsterapin, vi ska besöka Finlands största varuhus, keskinen
Jobba kort dag, sen mässa och meditation
In a world where you can be anything, be kind.
Imorgon tänkte jag göra alla ärenden som är beroende av bil. Ska hämta mammas bil i garaget där hon bor.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Hoppas innerligt jag ska få beslut från försäkringsbolaget snart och även att jag ska vara piggare imorgon så jag orkar göra något vettigt.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Försäkringsbolag alltså. De måste ju fatta att det är jobbigt för dig att vänta.