Det gör aldrig psykatrin här i Umeå. Visst var det psykatrin?
Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
Nu tar psykiatrin EKG på mig en gång per år. Jag får träffa en undersköterska.
Katrinplommon är bra mot förstoppningmemphis wrote: ↑Yesterday, 18:30 Är hemskt förstoppad. Svårt att gå på toaletten.
En gång ringde jag faktiskt 1177 för att jag inte kunde tömma tarmen. De rekommenderade mig att köpa nåt som hette Klyx. Jag har visserligen kvar lite laxerande medel i medicinskåpet. Men är så rädd att allt kommer på en gång när jag är ute och går.
Hela linfrön är bra för magen.
Dricker du ordentligt med vatten? Vätskebrist torkar ut slemhinnorna.memphis wrote: ↑Yesterday, 18:30 Är hemskt förstoppad. Svårt att gå på toaletten.
En gång ringde jag faktiskt 1177 för att jag inte kunde tömma tarmen. De rekommenderade mig att köpa nåt som hette Klyx. Jag har visserligen kvar lite laxerande medel i medicinskåpet. Men är så rädd att allt kommer på en gång när jag är ute och går.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Nej jag är dålig på att dricka vatten. Dricker nåt glas eller två om jag blir svettig och törstig. Annars dricker jag mest juice och sockerfri läsk.Zoidar wrote: ↑Yesterday, 20:37Dricker du ordentligt med vatten? Vätskebrist torkar ut slemhinnorna.memphis wrote: ↑Yesterday, 18:30 Är hemskt förstoppad. Svårt att gå på toaletten.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Vet inte om det måste va vatten. Juice och läsk borde väl funka också.memphis wrote: ↑Yesterday, 20:40Nej jag är dålig på att dricka vatten. Dricker nåt glas eller två om jag blir svettig och törstig. Annars dricker jag mest juice och sockerfri läsk.Zoidar wrote: ↑Yesterday, 20:37Dricker du ordentligt med vatten? Vätskebrist torkar ut slemhinnorna.memphis wrote: ↑Yesterday, 18:30 Är hemskt förstoppad. Svårt att gå på toaletten.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Bra men trött, vart i Stockholm
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Blev lite piggare av att ha pratat länge med exet. Vill nästan dygna nu.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Ja visst bode det

"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen