Det ena paret sandaler passade inte mina fötter. Blir retur. Det måste vara min fetma som gör att skor inte passar som de ska. Det andra paret blir nog bra och bekväma.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Ännu ett par läsglas har gått sönder. Nu har det gått sönder 3 st på kort tid. Har bara ett par kvar. Men jag har beställt 2 nya som borde komma snart.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Stålbågade glasögon håller längst se upp för plast över näsan, du har tur om du kommer hem med dem hela då. Samt glasögon från optiker håller längst, men är fruktansvärt dyra, mina glasögon dubbelslipade kostade mig över 8.000 kr, lätt inte värt det,enbart läsglasögon är utan tvivel de från Clas Ohlsson håller för en i jämförelse liten peng.
Jag har också en grannes förra läsglasögon, de är de starkaste jag har, riktigt liten text och jag använnder dem för att se då mina optikerutpassade inte är tillräkligt starka, största missen på dem