Allmänt om medicin
Moderator: Moderator 1
Re: Allmänt om medicin
Olanzapin är effektiv mot psykos, men biverkningarna kan också vara effektiva 

'cause the freak inside controls my mind
-
- Tennmedlem
Jag var stabil på zyprexa massa år, men ärligt talat, hatar ruset av medicinen. vill inte ha den. Abilifyruset är jävligt skoj. Konstigt nog får jag inget rus av Haldol, kanske bäst medicin för mig
Lergigan har hypnotisk effekt läser jag i FASS. En antihistamin. Det är den jag sätter ut nu och den ger starkare abstinens än sertralin. Abstinensen på alla de läkemedel jag satt ut har samma abstinens, bara olika stark. Jag har hållt på i 2.5 månader nu. Och börjar mattas. Det är inte party med utsättningssymtom. Men jag har varit fast besluten, och är det fortfarande. Det är bara jobbigt. Men efter Lergigan är det slut med medicinutsättningar för min del. 2 veckor till kan jag förvänta mig utsättningssymtom. Kvar finns de essentiella medicinerna. Hey.
amandara,
Står läkarna bakom dina utsättningar av medicinerna?
Står läkarna bakom dina utsättningar av medicinerna?
Funderar på snacka med läkaren om att få sänkt Peratsin till 20mg. Då slipper jag kanske fotont och viktproblem.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Läkaren står oxå bakom av insättandet av hypnotika och knark. Min läkare är dock bra, han stödjer min vilja att sätta ut dessa - för mig onödiga - mediciner. Snart knarkfri. Men det kostar.
Låter gött Amandara!
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Ja jag är så sjukt nöjd! Med att dessa - läskiga mediciner med drogeffekt - är ute ur systemet. Och för jobbet som är gjort.