Dokumentärfilm om schizofreni - vill du vara med?

Postningar från de som vill göra undersökningar eller uppsatser och behöver t.ex intervjua medlemmar.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen
Berylliummedlem

Re: Dokumentärfilm om schizofreni - vill du vara med?

Post by Utomjordingen »

Man kan faktiskt känna att man är mördare fast man inte är det på riktigt eftersom jag har spelat så många krigs dataspel som jag har gjort nästan i hela mitt liv!

Sen har jag en vanföreställning som kanske inte är en vanföreställning utan det kan vara på riktigt om att jag hade rört en rymd sten på ett andligt plan för cirka 15 år sedan så stenen rubbades ur sin normala bana ute i rymden och som av den anledningen kanske kommer mot jorden i framtiden, närmare bestämt år 2032.

Min dröm är att ha råd att köpa utrustning och bli helikopter stridspilot med VR. Krig är bara skoj så länge det är på låtsas - aldrig att jag vill bli mördare eller kriga på riktigt.

En sådan här vill jag kunna ha råd att köpa en dag innan jag blir för gammal och dör:

Image
Jag vet inte vad som är riktigt för allt är som science fiction - fast på riktigt?!

"Utomjordingen"
Utomjordingen
Berylliummedlem

Post by Utomjordingen »

Om jag får ärva någonting efter min mammas död - ingen aning i så fall hur mycket? Men säg 100 tusen kronor eller nåt så kanske jag köper en sådan VR och bli en helikopter stridspilot som på bilden:

Image
Jag vet inte vad som är riktigt för allt är som science fiction - fast på riktigt?!

"Utomjordingen"
zoegas
Rodiummedlem

Post by zoegas »

Vill med ha en sån. Men det var dyrt. Men det är faktiskt jävligt coolt med bara VR och spakar.

Image
Utomjordingen
Berylliummedlem

Post by Utomjordingen »

Jo, jag haft liknande sådan joystick för länge sen som jag gav bort!

"Utomjordingen"
Post Reply