Fantasio wrote: ↑15 May 2026, 17:30
Återigen har jag ej kommit ned på stan för handling. Har inte varit utanför dörren sedan i måndags eller tisdags. Jag vill inte bara sitta och glo som jag gör.
Jag åstadkommer inget. Det minsta lilla jag planerar skiter sig. Jag kom inte iväg till mataffären idag heller. Nu har jag bara två snusar kvar och ingen mat. Jag klättrar på väggarna.
Fantasio wrote: ↑16 May 2026, 17:46
Jag åstadkommer inget. Det minsta lilla jag planerar skiter sig. Jag kom inte iväg till mataffären idag heller. Nu har jag bara två snusar kvar och ingen mat. Jag klättrar på väggarna.
Kan du inte skaffa en cykel, så du kan cykla till butiken?
"Se Guds Lamm som tar bort världens synd!"
- Johannes 1:29
Däck och slangar antar jag är spröda efter alla dessa år. Ny kedja behöver jag också. Är en bra bit att gå till mojjen, därför blir det inte av att lämna in den.