Vad har du mist?

Moderator: Moderator 1

User avatar
Fantasio
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 31192
Joined: 10 May 2021, 18:10

Re: Vad har du mist?

Post by Fantasio »

Geta wrote: 15 May 2026, 18:36
Fantasio wrote: 15 May 2026, 17:30 Återigen har jag ej kommit ned på stan för handling. Har inte varit utanför dörren sedan i måndags eller tisdags. Jag vill inte bara sitta och glo som jag gör.
Har du haft så mycket mat hemma?
Ja, jag har mina hemtjänstlådor.
User avatar
Fantasio
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 31192
Joined: 10 May 2021, 18:10

Re: Vad har du mist?

Post by Fantasio »

Jag åstadkommer inget. Det minsta lilla jag planerar skiter sig. Jag kom inte iväg till mataffären idag heller. Nu har jag bara två snusar kvar och ingen mat. Jag klättrar på väggarna.
User avatar
Zoidar
☢️ Plutoniummedlem ☢️
Posts: 48401
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Vad har du mist?

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 16 May 2026, 17:46 Jag åstadkommer inget. Det minsta lilla jag planerar skiter sig. Jag kom inte iväg till mataffären idag heller. Nu har jag bara två snusar kvar och ingen mat. Jag klättrar på väggarna.
Kan du inte skaffa en cykel, så du kan cykla till butiken?
"Se Guds Lamm som tar bort världens synd!"
- Johannes 1:29
User avatar
Fantasio
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 31192
Joined: 10 May 2021, 18:10

Re: Vad har du mist?

Post by Fantasio »

Zoidar wrote: 16 May 2026, 20:28 Kan du inte skaffa en cykel, så du kan cykla till butiken?
Jo. Jag har ju en cykel som jag inte använt på över femton år. Måste lämna in den.
User avatar
Zoidar
☢️ Plutoniummedlem ☢️
Posts: 48401
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Vad har du mist?

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 16 May 2026, 20:34
Zoidar wrote: 16 May 2026, 20:28 Kan du inte skaffa en cykel, så du kan cykla till butiken?
Jo. Jag har ju en cykel som jag inte använt på över femton år. Måste lämna in den.
Aha! Vad är felet på den?
"Se Guds Lamm som tar bort världens synd!"
- Johannes 1:29
User avatar
Fantasio
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 31192
Joined: 10 May 2021, 18:10

Re: Vad har du mist?

Post by Fantasio »

Däck och slangar antar jag är spröda efter alla dessa år. Ny kedja behöver jag också. Är en bra bit att gå till mojjen, därför blir det inte av att lämna in den.
User avatar
Fantasio
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 31192
Joined: 10 May 2021, 18:10

Re: Vad har du mist?

Post by Fantasio »

Det var väl själva den! Jag tog mig aldrig till affären idag. Jag skjuter på allt, får sällan något gjort.
Post Reply