Demonkrati!

Berätta om intressanta eller ovanliga hallucinationer och vanföreställningar du haft.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen
Berylliummedlem

Re: Demonkrati!

Post by Utomjordingen »

Min mamma sa när hon levde att hon var tacksam att jag aldrig fick barn!
Jag vet inte vad som är riktigt för allt är som science fiction - fast på riktigt?!

"Utomjordingen"
Utomjordingen
Berylliummedlem

Post by Utomjordingen »

Fick idag Telia Play box:

Image
Jag vet inte vad som är riktigt för allt är som science fiction - fast på riktigt?!

"Utomjordingen"
Utomjordingen
Berylliummedlem

Post by Utomjordingen »

Testade att koppla min projektor till Telia Play och det gick alldeles utmärkt! :thumbup:

Med andra ord, så behöver jag ingen TV... .

"Utomjordingen"
Utomjordingen
Berylliummedlem

Post by Utomjordingen »

Har Egen Tid nu - mina väninnor har gått hem till sig! Brukar då passa på att dricka folköl men inte ikväll för det är för sent nu och har inga pengar förrän på måndag. Ska ta mina mediciner om cirka 1 ½ timme och då slocknar jag inom två timmar.

"Utomjordingen"
Utomjordingen
Berylliummedlem

Post by Utomjordingen »

Idag ska min väninna klippa mitt hår som vanligt och som vanligt vill jag bli sidecut klippt!
Last edited by Utomjordingen on 17 May 2026, 11:32, edited 1 time in total.

"Utomjordingen"
zoegas
Rodiummedlem

Post by zoegas »

Alla syntare borde få stryk.
Utomjordingen
Berylliummedlem

Post by Utomjordingen »

:lol:

"Utomjordingen"
Utomjordingen
Berylliummedlem

Post by Utomjordingen »

Jag har efterverkningar sen jag var inlagd på psyket för ett antal månader sen och det är att jag fattar 0,00 nuförtiden - min ena väninna ser att jag är inte mig själv riktigt utan verkar nollad. Orkar knappt dricka folköl och när jag väl dricker folköl så blir det inte många folköl eftersom jag blir fort trött och vill bara lägga mig för att sova.

En positiv nyhet är att jag behöver inte ta blodprov varje vecka längre utan mina värden ser bra ut så jag behöver bara ta blodprov var tredje månad.

"Utomjordingen"
zoegas
Rodiummedlem

Post by zoegas »

Har du svårt för att dricka folköl din stackare?
Utomjordingen
Berylliummedlem

Post by Utomjordingen »

Njae, det är mina nya psyke mediciner som gör att jag inte orkar dricka så många folköl för jag blir fort trött. Sen vågar jag inte ta Clozapine tabletter den dagen jag dricker alkohol för jag är rädd att jag aldrig ska vakna någon mer gång om jag gör det. Clozapine tabletter till kvällen gör ju en till en Zombie för man somnar inom 1-3 timmar fast man kanske inte vill, för det går inte att hålla sig vaken! :lol:

"Utomjordingen"
Utomjordingen
Berylliummedlem

Post by Utomjordingen »

Min väninna kom nyss - hon hade folköl med sig, så jag dricker folköl till frukost!

"Utomjordingen"
Utomjordingen
Berylliummedlem

Post by Utomjordingen »

Sitter i mitt stökiga kök och dricker folköl, ser nästan ut som loppmarknad i mitt hem:

Image

"Utomjordingen"
Post Reply