TV-spel
Moderator: Moderator 1
Re: TV-spel
Min syster säger till mig att ringa mitt försäkringsbolag för att se om reparationen kan bekostas av dem. Men det är så rörigt när man kommer till en inspelad röst som säger "tryck ett, tryck två, tryck..." Jag har Solid och försökte förut att skriva i ett dokument på nätet och det gick inte heller. Jag sa till syrran att jag ville strunta i att blanda in försäkringsbolaget. Jag testar att ringa Solid i morgon bitti, löser det sig inte ger jag upp.
Re: TV-spel
Jag råddes av försäkringsbolaget och importören att kontakta inköpsstället, Netonnet. Men jag har ju inget kvitto kvar.
Re: TV-spel
Nej, jag har ju inte det. 
Re: TV-spel
Jag ska ringa NetOnNet på måndag morgon. Fattar inte varför, då jag saknar kvitto. Äh, jag får väl göra som jag blivit tillsagd. Ett jäkla krångel är det.