TV-spel

Om att köpa dator, lösa datorproblem och tipsa om dataspel.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Fantasio
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 31192
Joined: 10 May 2021, 18:10

Re: TV-spel

Post by Fantasio »

Min syster säger till mig att ringa mitt försäkringsbolag för att se om reparationen kan bekostas av dem. Men det är så rörigt när man kommer till en inspelad röst som säger "tryck ett, tryck två, tryck..." Jag har Solid och försökte förut att skriva i ett dokument på nätet och det gick inte heller. Jag sa till syrran att jag ville strunta i att blanda in försäkringsbolaget. Jag testar att ringa Solid i morgon bitti, löser det sig inte ger jag upp.
User avatar
Fantasio
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 31192
Joined: 10 May 2021, 18:10

Re: TV-spel

Post by Fantasio »

Jag råddes av försäkringsbolaget och importören att kontakta inköpsstället, Netonnet. Men jag har ju inget kvitto kvar.
User avatar
zoegas
Rodiummedlem
Posts: 22520
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: TV-spel

Post by zoegas »

Fantasio wrote: 20 May 2026, 22:04 Jag råddes av försäkringsbolaget och importören att kontakta inköpsstället, Netonnet. Men jag har ju inget kvitto kvar.
Du har inte kvittot sparat på din email?
User avatar
Fantasio
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 31192
Joined: 10 May 2021, 18:10

Re: TV-spel

Post by Fantasio »

Nej, jag har ju inte det. :?
User avatar
Fantasio
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 31192
Joined: 10 May 2021, 18:10

Re: TV-spel

Post by Fantasio »

User avatar
Fantasio
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 31192
Joined: 10 May 2021, 18:10

Re: TV-spel

Post by Fantasio »

Jag ska ringa NetOnNet på måndag morgon. Fattar inte varför, då jag saknar kvitto. Äh, jag får väl göra som jag blivit tillsagd. Ett jäkla krångel är det.
Post Reply