Hur dags lägger du dig?

Moderator: Moderator 1

User avatar
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37851
Joined: 06 Sep 2021, 19:31

Re: Hur dags lägger du dig?

Post by MsTibbs »

00.30?
In a world where you can be anything, be kind.
User avatar
mrsearlgray
Rodiummedlem
Posts: 23160
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: Hur dags lägger du dig?

Post by mrsearlgray »

vill inte gå och lägga mig... men borde.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
User avatar
Zoidar
☢️ Plutoniummedlem ☢️
Posts: 48401
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Hur dags lägger du dig?

Post by Zoidar »

Kl.2, typisch.
"Se Guds Lamm som tar bort världens synd!"
- Johannes 1:29
User avatar
Fantasio
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 31192
Joined: 10 May 2021, 18:10

Re: Hur dags lägger du dig?

Post by Fantasio »

Jag borde gå och lägga mig skapligt i tid då jag ska på läkarbesök imorgon.
User avatar
Zoidar
☢️ Plutoniummedlem ☢️
Posts: 48401
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Hur dags lägger du dig?

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 18 May 2026, 23:30 Jag borde gå och lägga mig skapligt i tid då jag ska på läkarbesök imorgon.
Jag ska upp på bön kl.6:30
"Se Guds Lamm som tar bort världens synd!"
- Johannes 1:29
User avatar
Fantasio
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 31192
Joined: 10 May 2021, 18:10

Re: Hur dags lägger du dig?

Post by Fantasio »

Zoidar wrote: 18 May 2026, 23:31
Fantasio wrote: 18 May 2026, 23:30 Jag borde gå och lägga mig skapligt i tid då jag ska på läkarbesök imorgon.
Jag ska upp på bön kl.6:30
Är det bön i hemmet eller i en kyrka?
User avatar
Zoidar
☢️ Plutoniummedlem ☢️
Posts: 48401
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Hur dags lägger du dig?

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 18 May 2026, 23:34
Zoidar wrote: 18 May 2026, 23:31
Fantasio wrote: 18 May 2026, 23:30 Jag borde gå och lägga mig skapligt i tid då jag ska på läkarbesök imorgon.
Jag ska upp på bön kl.6:30
Är det bön i hemmet eller i en kyrka?
Online på messenger.
"Se Guds Lamm som tar bort världens synd!"
- Johannes 1:29
User avatar
Fantasio
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 31192
Joined: 10 May 2021, 18:10

Re: Hur dags lägger du dig?

Post by Fantasio »

Jag hade tänkt att beställa färdtjänst till vårdcentralen klockan åtta i morgon bitti. Måste gå upp vid sex och beställa den. Därför behöver jag få sova ut.
User avatar
Fantasio
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 31192
Joined: 10 May 2021, 18:10

Re: Hur dags lägger du dig?

Post by Fantasio »

Nu ger jag mig för denna gång. Måste upp redan om drygt fyra timmar.
User avatar
Zoidar
☢️ Plutoniummedlem ☢️
Posts: 48401
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Hur dags lägger du dig?

Post by Zoidar »

Varför sover jag inte? :think:
"Se Guds Lamm som tar bort världens synd!"
- Johannes 1:29
User avatar
Zoidar
☢️ Plutoniummedlem ☢️
Posts: 48401
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Hur dags lägger du dig?

Post by Zoidar »

Verkar inte som jag lägger mig inatt.
"Se Guds Lamm som tar bort världens synd!"
- Johannes 1:29
User avatar
Zoidar
☢️ Plutoniummedlem ☢️
Posts: 48401
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Hur dags lägger du dig?

Post by Zoidar »

Zoidar wrote: 21 May 2026, 05:03 Verkar inte som jag lägger mig inatt.
Har inte hunnit lägga mig.
"Se Guds Lamm som tar bort världens synd!"
- Johannes 1:29
Post Reply