Här kan allt diskuteras.
Moderator: Moderator 1
-
zoegas
- Rodiummedlem
- Posts: 22520
- Joined: 21 Jul 2021, 15:07
Post
by zoegas »
wasp wrote: ↑20 May 2026, 11:52
Sitter och kämpar mot ångest!!
Det går alltid över.
-
Geta
- ☢️ Californiummedlem ☢️
- Posts: 61075
- Joined: 10 May 2021, 16:52
Post
by Geta »
zoegas wrote: ↑20 May 2026, 11:53
wasp wrote: ↑20 May 2026, 11:52
Sitter och kämpar mot ångest!!
Det går alltid över.
Jag förstår inte varför wasp har så mycket ångest, då han varit sjuk länge.
-
memphis
- ☢️ Californiummedlem ☢️
- Posts: 59533
- Joined: 08 Jun 2021, 14:33
Post
by memphis »
Börjar på en ny teckning.
Energy ~ Frequency ~ Vibration
-
wasp
- Iridiummedlem
- Posts: 16027
- Joined: 11 May 2021, 13:53
Post
by wasp »
Geta wrote: ↑20 May 2026, 12:17
zoegas wrote: ↑20 May 2026, 11:53
wasp wrote: ↑20 May 2026, 11:52
Sitter och kämpar mot ångest!!
Det går alltid över.
Jag förstår inte varför wasp har så mycket ångest, då han varit sjuk länge.
Förstår inte jag heller!
-
amandara
- Rodiummedlem
- Posts: 21085
- Joined: 10 May 2021, 19:00
Post
by amandara »
wasp wrote: ↑20 May 2026, 14:55
Geta wrote: ↑20 May 2026, 12:17
zoegas wrote: ↑20 May 2026, 11:53
Det går alltid över.
Jag förstår inte varför wasp har så mycket ångest, då han varit sjuk länge.
Förstår inte jag heller!
Det är ett sjukdomssymtom för en del, en del har det symtomet. En del av sjukdomen.
-
wasp
- Iridiummedlem
- Posts: 16027
- Joined: 11 May 2021, 13:53
Post
by wasp »
amandara wrote: ↑20 May 2026, 17:10
wasp wrote: ↑20 May 2026, 14:55
Geta wrote: ↑20 May 2026, 12:17
Jag förstår inte varför wasp har så mycket ångest, då han varit sjuk länge.
Förstår inte jag heller!
Det är ett sjukdomssymtom för en del, en del har det symtomet. En del av sjukdomen.
Tack, amandara!
-
amandara
- Rodiummedlem
- Posts: 21085
- Joined: 10 May 2021, 19:00
Post
by amandara »
wasp wrote: ↑21 May 2026, 04:57
amandara wrote: ↑20 May 2026, 17:10
wasp wrote: ↑20 May 2026, 14:55
Förstår inte jag heller!
Det är ett sjukdomssymtom för en del, en del har det symtomet. En del av sjukdomen.
Tack, amandara!
No problem <3!
-
mrsearlgray
- Rodiummedlem
- Posts: 23160
- Joined: 12 May 2021, 18:49
Post
by mrsearlgray »
Vill ha frukost
Ja visst gör det ont när knoppar brister
-
mrsearlgray
- Rodiummedlem
- Posts: 23160
- Joined: 12 May 2021, 18:49
Post
by mrsearlgray »
Röker och lyssnar på depeche mode - strangelove
Ja visst gör det ont när knoppar brister
-
amandara
- Rodiummedlem
- Posts: 21085
- Joined: 10 May 2021, 19:00
Post
by amandara »
Jag brukar vakna sjukt tidigt när jag är inlagd, och vill ha kaffe då. Men det är tydliga tider för frukost då.
-
mrsearlgray
- Rodiummedlem
- Posts: 23160
- Joined: 12 May 2021, 18:49
Post
by mrsearlgray »
amandara wrote: ↑21 May 2026, 12:43
Jag brukar vakna sjukt tidigt när jag är inlagd, och vill ha kaffe då. Men det är tydliga tider för frukost då.
Ja vaknade vid 5 idag tyvärr, frukost var kl 8

Ja visst gör det ont när knoppar brister