Vad gör du just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

User avatar
zoegas
Rodiummedlem
Posts: 22520
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Vad gör du just nu?

Post by zoegas »

wasp wrote: 20 May 2026, 11:52 Sitter och kämpar mot ångest!!
Det går alltid över.
User avatar
Geta
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 61075
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Vad gör du just nu?

Post by Geta »

zoegas wrote: 20 May 2026, 11:53
wasp wrote: 20 May 2026, 11:52 Sitter och kämpar mot ångest!!
Det går alltid över.
Jag förstår inte varför wasp har så mycket ångest, då han varit sjuk länge.
User avatar
memphis
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 59533
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Vad gör du just nu?

Post by memphis »

Börjar på en ny teckning.
Energy ~ Frequency ~ Vibration
User avatar
wasp
Iridiummedlem
Posts: 16027
Joined: 11 May 2021, 13:53

Re: Vad gör du just nu?

Post by wasp »

Geta wrote: 20 May 2026, 12:17
zoegas wrote: 20 May 2026, 11:53
wasp wrote: 20 May 2026, 11:52 Sitter och kämpar mot ångest!!
Det går alltid över.
Jag förstår inte varför wasp har så mycket ångest, då han varit sjuk länge.
Förstår inte jag heller!
amandara
Rodiummedlem
Posts: 21085
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Vad gör du just nu?

Post by amandara »

wasp wrote: 20 May 2026, 14:55
Geta wrote: 20 May 2026, 12:17
zoegas wrote: 20 May 2026, 11:53

Det går alltid över.
Jag förstår inte varför wasp har så mycket ångest, då han varit sjuk länge.
Förstår inte jag heller!
Det är ett sjukdomssymtom för en del, en del har det symtomet. En del av sjukdomen.
User avatar
wasp
Iridiummedlem
Posts: 16027
Joined: 11 May 2021, 13:53

Re: Vad gör du just nu?

Post by wasp »

amandara wrote: 20 May 2026, 17:10
wasp wrote: 20 May 2026, 14:55
Geta wrote: 20 May 2026, 12:17
Jag förstår inte varför wasp har så mycket ångest, då han varit sjuk länge.
Förstår inte jag heller!
Det är ett sjukdomssymtom för en del, en del har det symtomet. En del av sjukdomen.
Tack, amandara!
amandara
Rodiummedlem
Posts: 21085
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Vad gör du just nu?

Post by amandara »

wasp wrote: 21 May 2026, 04:57
amandara wrote: 20 May 2026, 17:10
wasp wrote: 20 May 2026, 14:55

Förstår inte jag heller!
Det är ett sjukdomssymtom för en del, en del har det symtomet. En del av sjukdomen.
Tack, amandara!
No problem <3!
User avatar
mrsearlgray
Rodiummedlem
Posts: 23160
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: Vad gör du just nu?

Post by mrsearlgray »

Vill ha frukost
Ja visst gör det ont när knoppar brister
User avatar
mrsearlgray
Rodiummedlem
Posts: 23160
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: Vad gör du just nu?

Post by mrsearlgray »

Röker och lyssnar på depeche mode - strangelove
Ja visst gör det ont när knoppar brister
amandara
Rodiummedlem
Posts: 21085
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Vad gör du just nu?

Post by amandara »

Softar.
amandara
Rodiummedlem
Posts: 21085
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Vad gör du just nu?

Post by amandara »

mrsearlgray wrote: 21 May 2026, 07:04 Vill ha frukost
Jag brukar vakna sjukt tidigt när jag är inlagd, och vill ha kaffe då. Men det är tydliga tider för frukost då.
User avatar
mrsearlgray
Rodiummedlem
Posts: 23160
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: Vad gör du just nu?

Post by mrsearlgray »

amandara wrote: 21 May 2026, 12:43
mrsearlgray wrote: 21 May 2026, 07:04 Vill ha frukost
Jag brukar vakna sjukt tidigt när jag är inlagd, och vill ha kaffe då. Men det är tydliga tider för frukost då.
Ja vaknade vid 5 idag tyvärr, frukost var kl 8 🥲
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Post Reply