Vad drömde du i natt?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad drömde du i natt?
Drömde jag var på en stulen buss. Polisjakt. Sen krasha vi i ett träd och fick springa. Vi blev jagade av hundpatrullen men ett vildsvin lura av oss den.
Drömde häxan hypnotiserat mina föräldrar, men de blev vänligt inställda till henne. De trodde inte på mig när jag sa att hon hypnotiserar folk.
Ty så älskade Gud världen att han utgav sin enfödde Son.
- John 3:16
Jag drömmer överhuvudtaget nu. Vet inte varför. Inte drömt på eviga tider.
Drömde att SD fick 52% av rösterna i valet i höst. Jag blev arg på mamma, tydligen var det hennes fel att SD vann. Jag skulle flytta till Nederländerna.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Drömde jag var och segla nån stans i oceanen. Det börja ta in vatten och jag kunde se hajar i vattnet.
- mrsearlgray
- Rodiummedlem
drömde att jag körde runt i en fin röd 240, badade i en sjö med exet.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
I natt i drömmarnas värld visade det sig att min förra hund inte dog av avlivningssprutan. Han hade tydligen vaknat till liv igen efter att jag lämnade rummet.
Veterinären fick inte tag på mig, utan fick tag på mitt ex R. Hunden hade bott hos honom fram till nu, i fyra år. R kontaktade mig och frågade om jag ville hälsa på. Hunden var i rätt dåligt skick, han var mer eller mindre blind pga grå starr. Denna dröm gjorde väldigt ont.
Sedan drömde jag att jag berättade om ovanstående dröm för en kollega. Jag blev ledsen och kollegan höll om mig länge. Såpass länge att jag blev full och ramlade ner i golvet. Tror även att vi var på festival.
Veterinären fick inte tag på mig, utan fick tag på mitt ex R. Hunden hade bott hos honom fram till nu, i fyra år. R kontaktade mig och frågade om jag ville hälsa på. Hunden var i rätt dåligt skick, han var mer eller mindre blind pga grå starr. Denna dröm gjorde väldigt ont.
Sedan drömde jag att jag berättade om ovanstående dröm för en kollega. Jag blev ledsen och kollegan höll om mig länge. Såpass länge att jag blev full och ramlade ner i golvet. Tror även att vi var på festival.
Träffade den kompis jag brutit kontakt med. Han försökte lura mig. Han och hans guru hade någon ond plan att ändra på universum. Kompisen fick in mig i något meditativt tillstånd och jag hamnade ovanför molnen. Planen var att nå ett ännu högre tillstånd. Hans guru hade iscensatt sin död, men var alltså vid liv. Min kompis och hans guru hade omänsklig energi, snabbhet och styrka. En kille på Fontänhuset berättade att det tillstånd de strävade efter ledde till en evig resa från universum som upprepades gång på gång, d v s evig meningslöshet. Det förstod förstås inte min kompis men gurun visste det och försökte lura andra dit.
Ty så älskade Gud världen att han utgav sin enfödde Son.
Jag gick omkring på stan i min morgonrock? Sen hitta jag inte hem. Kunde inte minnas var jag bodde nånstans.
I natt blev jag misshandlad av en fd kompis och hennes kompis. Särbon bara stod bredvid och tittade på. Wtf. Han försökte inte ens hjälpa mig från deras stryptag och slag i magen. Själv tryckte jag sönder ett öga på nån av dem.
- mrsearlgray
- Rodiummedlem
Jag har ju drömt flera ggr att jag blivit av med plånboken och därmed körkort och bankkort. I natt drömde jag att jag tagit mig till en bank för att få ett nytt bankkort. Skulle bara ta en nummerlapp. På den stod det:
neg
385
525
Ett negativt nummer och väldigt lågt dessutom. Det klarade inte kassorna av. Bidde inget bankkort inatt...
neg
385
525
Ett negativt nummer och väldigt lågt dessutom. Det klarade inte kassorna av. Bidde inget bankkort inatt...