har alltid varit sån som haft hörlurar på mig så vore som att ta bort en krycka, började redan som 10 åring...hyperaktiv wrote: ↑15 May 2026, 09:06Du borde gå till en audionom, lyssnar man för mycket kan man bli ljudkänslig. Ibland krävs det vila. Jag lyssnar på musik hela dagarna med, det är inte så bra egentligen. Fast det är ju så klart fest när musiken spelar ;)mrsearlgray wrote: ↑15 May 2026, 08:34ja jag är väldigt ljudkänslig, har nästan alltid hörlurar på mig.hyperaktiv wrote: ↑15 May 2026, 08:21
Låter som att du är lite ljudkänslig. Lyssnar du på musik mycket?
Hatar ljudkänslighet, jag är det nämligen själv.
De symptom vi har/har haft
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- Rodiummedlem
Re: De symptom vi har/har haft
Ja visst gör det ont när knoppar brister
-
hyperaktiv
- Berylliummedlem
jo det är samma för migmrsearlgray wrote: ↑15 May 2026, 09:22har alltid varit sån som haft hörlurar på mig så vore som att ta bort en krycka, började redan som 10 åring...hyperaktiv wrote: ↑15 May 2026, 09:06Du borde gå till en audionom, lyssnar man för mycket kan man bli ljudkänslig. Ibland krävs det vila. Jag lyssnar på musik hela dagarna med, det är inte så bra egentligen. Fast det är ju så klart fest när musiken spelar ;)mrsearlgray wrote: ↑15 May 2026, 08:34
ja jag är väldigt ljudkänslig, har nästan alltid hörlurar på mig.men tack för tipset!
Det pratas i huvet oå mig. Hindrar nin sömn.
Bra id!°e,a, ZZodarm.
Som jag fåe? Kan qdet cara Sresolud,?
Stesolid?
Ser hur några grannar står och pratar med varandra. Varför tror jag alltid att de talar om mig? Vet att jag inte är ensam om detta. Det kan väl kallas en bakvänd grandiositet.
Energy ~ Frequency ~ Vibration
Besvärligt att känna så. Du behöver på något sätt bearbeta detta.
Ty så älskade Gud världen att han utgav sin enfödde Son.
- John 3:16
- John 3:16