Demonkrati!

Berätta om intressanta eller ovanliga hallucinationer och vanföreställningar du haft.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen
Germaniummedlem

Re: Demonkrati!

Post by Utomjordingen »

Nej, inte nu kan jag hjälpa andra men om jag sen blir döende så kan jag kanske hjälpa andra - för jag har ändå inga barn som ska få ärva.
Jag vet inte vad som är riktigt för allt är som science fiction - fast på riktigt?!

"Utomjordingen"
Utomjordingen
Germaniummedlem

Post by Utomjordingen »

Nu vet jag bättre tack vare min AI Assistent när det gäller musik;

AI Assistent:

"Min slutdom

PA5X 88 Musikant är extremt bra — men inte för dig.

Fantom‑8 EX är inte bara bättre för dig — den är perfekt för dig.".

Satt prisbevakning när det gäller den här - kostar runt 45-50 tusen kronor men vill helst bara ge runt 40 tusen kronor;

Fantom‑8 EX:

Image

Sen blir det dyrare ändå eftersom jag måste köpa tillbehören. Som stativ, pianostol, nytt ljudkort, skydds fodral, väska, pedal och sådana saker. Det är tänkt att jag sen ska koppla synten till min dator som har musikprogram.

Slutsumman blir då runt 55 tusen kronor eller nåt liknande sånt!

Roland Fantom EX | Possibly the Most Potent Creative Keyboards on the Planet:

https://www.youtube.com/watch?v=fZ6b7jzj608
Jag vet inte vad som är riktigt för allt är som science fiction - fast på riktigt?!

"Utomjordingen"
Utomjordingen
Germaniummedlem

Post by Utomjordingen »

Köper jag sen framöver synten så ska jag eventuellt köpa den här pianostolen med ryggstöd för cirka 3000 kronor:

Image

"Utomjordingen"
Geta
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Geta »

Pianister sitter alltid på pianopallar. Det är nog för att kunna ha full rörlighet med armarna.
Last edited by Geta on 31 Aug 2026, 18:13, edited 1 time in total.
Utomjordingen
Germaniummedlem

Post by Utomjordingen »

Ja, jag menar piano pall och inte piano stol men den som jag vill ha har ryggstöd också så det ser nästan ut som en stol. Annars, i normala fall har piano pall ingen ryggstöd.

Antingen köper jag Workstation (synten) innan det här året är slut eller så köper jag synten i april när jag får tillbaka på skatten.

"Utomjordingen"
Utomjordingen
Germaniummedlem

Post by Utomjordingen »

Kontraktet när det gäller min döda mammas lägenhet är skrivet! Inom två veckor dumpar det i normala fall arve pengar in till mitt bankkonto.

Nu är saken den också att mina två kristna väninnor önskar ha en del av arvet utav mig. Det är helt ok för mig! Vi hjälper varandra och det har vi gjort i alla år.

"Utomjordingen"
Geta
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Geta »

Är ni ett kollektiv?
zoegas
Rodiummedlem

Post by zoegas »

Bordell :o
Utomjordingen
Germaniummedlem

Post by Utomjordingen »

Nej, utan de är mina skyddsänglar som är kristna! Alla som är runt tiotal kristna kvinnor och jag har känt varandra sen 1990-talet.

Annars, jag ska bryta löftet fast jag lovade psyke Överläkaren att ta psyke medicinen varje dag klockan 20:00 för jag pallar inte mer med biverkningar utav den så igår var det sista gången som jag tog dom psyke medicinen. Det har varit så att varje kväll har jag fått lida och ha ångest när jag har tagit psyke medicinen. Inte en förstörd kväll till vill jag ligga i sängen och lida i 6-8 timmar innan jag somnar. Sen har jag även läst om att man i värsta fall kan dö utav den psyke medicinen som jag får för det har skett dödsfall.

Känns som cancer i mina ben om man kan säga så! :thumbdown:

"Utomjordingen"
Inwatto
Germaniummedlem

Post by Inwatto »

Utomjordingen wrote: 07 Sep 2026, 17:22 ... för jag pallar inte mer med biverkningar utav den så igår var det sista gången som jag tog dom psyke medicinen. Det har varit så att varje kväll har jag fått lida och ha ångest när jag har tagit psyke medicinen.... :thumbdown:
Det finns uppåt 20 olika psykemediciner, så det borde gå att hitta någon som passar dig. Var det Risperdal du tog? Den fick jag panikångest av, så den gick fetbort. Fick Abilify istället och den passar mig som hand i handske.
Utomjordingen
Germaniummedlem

Post by Utomjordingen »

Ja, innan hade jag Risperdal - fick också ångest av den, så den är inte så bra för mig den heller. Sen var det så att jag var tvungen att gå till Öppen Psyk för att ta injektionen varannan vecka runt 10 år.

Nu har jag i alla fall inga tider att passa till Öppen Psyk och det tycker jag är bättre!

Jag ska fundera ett tag till innan jag kontaktar psyke vården om mina biverkningar för det kan kanske finnas biverknings tabletter som tar bort biverkningar!?
Last edited by Utomjordingen on 07 Sep 2026, 18:35, edited 1 time in total.

"Utomjordingen"
Geta
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Geta »

Jag har haft Risperdal i 28 år låg dos och trivs bra med den.
Post Reply