TV-spel
Moderator: Moderator 1
Re: TV-spel
Visst blev det spelat i natt. Satt i flera timmar med spelet. Urkul, ju.
Det går framåt i "Resident Evil". Ska utföra vissa uppdrag och blir jagad av ett stort monster. Pulshöjande!
Då sitter jag fast igen då. Stora monstret ta mig hur jag än gör. Jag går runt i halvmörker och behöver kolla vart jag går så att gubben (tjejen) jag styr inte fastnar på något objekt. Sk^t också!
Jag tragglar vidare. Den kvinnliga karaktär man spelar som överlevde en helikopterkrasch och efter det fick man spela som en gubbe. Möter ett stort monster och en tre, fyra vanliga zombier.
Nu har jag beställt de två spel jag ville ha:"Yoshi and the Mysterious Book" och "Star Fox". Lättsamma spel antar jag.
Under torsdagen spelade jag inget. Sitter fast. Ett stort monster ser mig i mörkret hela tiden och käkar upp mig. Jag var tvungen att ta en paus från spelandet. Får se om jag återupptar spelandet idag.
Trodde först du beskrev ett symtom. Läste lite slarvigt.
Ty så älskade Gud världen att han utgav sin enfödde Son.
- John 3:16
- John 3:16
Jaha. Nä, ingen dröm. Jag sitter fast lite grann, men tror att jag kommer vidare om jag bara kämpar på.
Man får poäng för dödade zombier och har för dem köpt mig en k-pist. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra härnäst, men skulle inte kalla det för att sitta fast.
Nu kallar jag det för att sitta fast. Springer bara runt, runt utan en susning om vad jag förväntas göra.
Jag hittade var jag skulle gå i spelet. Zombierna avfyrade mörsare mot mig. Klarade av dem och befinner mig nu på ett hustak och försöker hitta vägen ned. Men ett gäng zombier dyker upp och jag har inte nog med ammunition. Ska försöka skjuta gubben med motorsåg så han tappar den och använda den på övriga zombier. Detta spel är verkligen pulshöjande. Är sugen på att spela vidare i natt.
Jaha, då sitter jag fast igen då. Har inte så stort område att utforska, så det borde inte vara så svårt att luska ut vad och hur göra. Råkade på en portfölj låst med kombinationslås. Det kan vara den jag behöver öppna för att komma vidare. Men har ingen aning om vilken kod jag ska slå in.