Alkohol
Moderator: Moderator 1
Re: Alkohol
Nej, faktiskt inte. Jag tittar på den lite då och då och bara njuter. Jag fixar att leva snålt ett tag, det är inga problem.
Du får väl sjukersättningen på fredag?Fantasio wrote: ↑15 Dec 2021, 20:58 Imorgon ska jag göra något jag inte gjort på flera år: ta ett kontoutdrag ur bankomaten. Har jag skapligt med pengar kanske jag köper starköl på fredag, annars får jag vara utan. Jag la mina sparpengar på en dyr klocka, nu betalar jag priset (pun intended) för det inköpet.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Det stämmer det, Krokus. Har cirka tretusen på kontot.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Jag fluktar efter en Whiskey men vet inte ens ngt om den..
Jag frågade en på JAN TOB hen sa att hen gillade Vodka så detta är olika,
Tänk att få Zippa smutta på en Whiskey........
Jag frågade en på JAN TOB hen sa att hen gillade Vodka så detta är olika,
Tänk att få Zippa smutta på en Whiskey........
Jag har hällt i mig åtta folköl under torsdagen och nu tidig fredag natt. Inte så farligt, men onödigt. Men jag kan inte sluta när jag väl börjat dricka.
Köpte mig sex starköl idag. Ska bli gott, det var länge sedan.jag har bara druckit några klunkar men känner redan effekten.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Ikväll blir det nog några starköl, har dem på kylning. Måste lugna nerverna lite.
Jag dricker ölen varm .
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Det går det med, men helst vill jag ha dem kalla. Har börjat med två folköl.
Har öppnat en öl, ska ha gäster imorgon kl 13. Och hämta tårtan kl 12. Gäller att jag kommer upp i tid, men det är så svårt..