Vad gör du just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad gör du just nu?
Håller på att försöka vakna. Hangover av Propavan!
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Är pigg och vaken idag utan hangover för en gång skull
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Dricker kaffe och ser på morgontv. Om 45 minuter ska jag promenera till vc för injektion.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Nu går jag iväg till vc..
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- Blymedlem
Lyssnar på spotify och väntar med spänning på tour de ski
Hej och välkommen livingfree7!
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Fan snön hänger ner i tour de ski, som en gsrdin.
Skrive en innehållsförteckning till mina anteckningar. Oh my vilken röra jag varit. Märker vilket kaos det är i min första bok, och hur min tankegång blivit mer logisk i den senaste boken. Bra tecken det. Men börjar bli jävligt trött på att leta i mina gamla anteckningar.
'cause the freak inside controls my mind
Tänker på den trevlige afrikanen som flyttat in i huset. Han kan inte läsa svenska och frågade om jag kunde översätta en lapp i trappuppgången till engelska. Det kunde jag såklart, jag älskar att prata engelska. Det var en lapp om felparkerade bilar. Då såg han lättad ut, och sa " I don't have a car!". Han verkar supertrevlig och har en liten bebis i vagn.
Det har blivit så här i huset att folk frågar mig om lite det ena och det andra eftersom jag bor närmast porten.
Det har blivit så här i huset att folk frågar mig om lite det ena och det andra eftersom jag bor närmast porten.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
är hemma igen och är trött men måste städa så ska ta och börja med att vika tvätt...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Har bytt alla röda filtar, och tagit ut allt rött. Nu är det grönt här igen, den lilla granen står fint, med bara lampor i.