Vad planerar du att köpa?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Swesanne
Talliummedlem

Re: Vad planerar du att köpa?

Post by Swesanne »

amandara wrote: 09 Jan 2022, 17:04 Jag köpte en täckjackskappa på lager 157 för 157 kr. Det är den jacka jsg använder i vinter och den klarar minus 10 grader, tycker jag. Men det är klart du behöver kanske något stabilare på dina kalla breddgrader. Men i min klimathot funkar den, och den verkar vettig som att dragkedjan funkar och sådär. Däremot ksn jag tänka mig att den blir knölig om man tvättar den - så billig liksom, något måste vara fel🥴...men den kostar iofs 500 utan rea.
En sådan köpte min ena dotter, men vi har inte tvättat den ännu, så jag vet inte hur den blir. Jättesnygg iaf. Min syster köpte en duvblå och min dotter en grön.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Ja den är jättefin! Jsg är helt nöjd med den. Och 157 kr är 3 snusdosor...sjukt billigt.
Swesanne
Talliummedlem

Post by Swesanne »

amandara wrote: 09 Jan 2022, 17:09 Ja den är jättefin! Jsg är helt nöjd med den. Och 157 kr är 3 snusdosor...sjukt billigt.
Ja, verkligen! Sjukt billigt! Därför jag handlar där ibland, men sedan blir man förtjust i plagget.. jag tänker på mina klänningar som blir noppiga, men då behöver man ju kassera det och det är svårt om man trivs i det. Men har jag gett 70:- för dem… skulle gärna betala lite mer om det höll längre.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Ja jag tycker oxå att de har fina grejer alltså stil. Men kvalitén som du säger. Jag skulle oxå kunna tänka mig att betala mer om kläderna höll sig lite bättre. Men kappan so far so good. Håller den den här säsongen är jag nöjd 😃
Swesanne
Talliummedlem

Post by Swesanne »

amandara wrote: 09 Jan 2022, 17:17 Ja jag tycker oxå att de har fina grejer alltså stil. Men kvalitén som du säger. Jag skulle oxå kunna tänka mig att betala mer om kläderna höll sig lite bättre. Men kappan so far so good. Håller den den här säsongen är jag nöjd 😃
Ja, helt enig😄
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Nu har jag köpt kappan jag hittade hos hm. Den var på rea för 329kr. Lär väl inte vara nån superkvalitet till det priset, men den ser snygg ut. Som en finkappa ska jag ha den. Till vardags använder jag min vadderade kappa som jag haft ett par vintrar nu. Men när jag går och handlar ska jag vara lite snyggare, tänkte jag. Vet inte om den ät så varm dock för bara 17% ull. Men till det priset får man inte en ny kappa i ren ull.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Swesanne
Talliummedlem

Post by Swesanne »

memphis wrote: 09 Jan 2022, 18:36 Nu har jag köpt kappan jag hittade hos hm. Den var på rea för 329kr. Lär väl inte vara nån superkvalitet till det priset, men den ser snygg ut. Som en finkappa ska jag ha den. Till vardags använder jag min vadderade kappa som jag haft ett par vintrar nu. Men när jag går och handlar ska jag vara lite snyggare, tänkte jag. Vet inte om den ät så varm dock för bara 17% ull. Men till det priset får man inte en ny kappa i ren ull.
Tror du blir jättefin i den, HM har bra kvalitet numera! 🌸
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Tack! Kappan är grå så den kommer att passa till mitt hår och mina ögon, tänkte jag :)
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Najs!
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Ja :)
mopa
Galliummedlem

Post by mopa »

Har beställt kläder från ellos. Dom brukar vara snabba.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Längtar efter choklad. En hel låda full.
Post Reply