Vad är dagens positiva händelse?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad är dagens positiva händelse?
Att jag kom ur sängen.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag har
Hämtat ut "theralen" fast i form av kapslar. Då slipper jag den vidriga smaken.
Hämtat ut "theralen" fast i form av kapslar. Då slipper jag den vidriga smaken.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- Guldmedlem
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
kutade till apoteket och dom hade precis 3 förpackningar kvar av Voxra, den är helt slut på apotek hjärtat tydligen så gick inte att beställa på nätet....har gått utan i en vecka nu tack vare att apoteket krånglade med mig beställning som jag fick makulera då dom efter 8 dagar fortfarande inte hade hanterat beställningen.... 

Ja visst gör det ont när knoppar brister
Vad är Voxra för?mrsearlgray wrote: ↑27 Jan 2022, 16:49 kutade till apoteket och dom hade precis 3 förpackningar kvar av Voxra, den är helt slut på apotek hjärtat tydligen så gick inte att beställa på nätet....har gått utan i en vecka nu tack vare att apoteket krånglade med mig beställning som jag fick makulera då dom efter 8 dagar fortfarande inte hade hanterat beställningen....![]()
-
- Guldmedlem
Voxra är ett antidepressiv men som fungerar via dopamin!Swesanne wrote: ↑27 Jan 2022, 17:04Vad är Voxra för?mrsearlgray wrote: ↑27 Jan 2022, 16:49 kutade till apoteket och dom hade precis 3 förpackningar kvar av Voxra, den är helt slut på apotek hjärtat tydligen så gick inte att beställa på nätet....har gått utan i en vecka nu tack vare att apoteket krånglade med mig beställning som jag fick makulera då dom efter 8 dagar fortfarande inte hade hanterat beställningen....![]()
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
det är min antidepressiva, precis som klankedinken sa :)nSwesanne wrote: ↑27 Jan 2022, 17:04Vad är Voxra för?mrsearlgray wrote: ↑27 Jan 2022, 16:49 kutade till apoteket och dom hade precis 3 förpackningar kvar av Voxra, den är helt slut på apotek hjärtat tydligen så gick inte att beställa på nätet....har gått utan i en vecka nu tack vare att apoteket krånglade med mig beställning som jag fick makulera då dom efter 8 dagar fortfarande inte hade hanterat beställningen....![]()
Ja visst gör det ont när knoppar brister
-
- Guldmedlem
Titta vad jag kan :Pmrsearlgray wrote: ↑27 Jan 2022, 17:36det är min antidepressiva, precis som klankedinken sa :)nSwesanne wrote: ↑27 Jan 2022, 17:04Vad är Voxra för?mrsearlgray wrote: ↑27 Jan 2022, 16:49 kutade till apoteket och dom hade precis 3 förpackningar kvar av Voxra, den är helt slut på apotek hjärtat tydligen så gick inte att beställa på nätet....har gått utan i en vecka nu tack vare att apoteket krånglade med mig beställning som jag fick makulera då dom efter 8 dagar fortfarande inte hade hanterat beställningen....![]()
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
De jag hade var inte kapslar utan tabletter, på 5 mg styck
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Att jag fått tillbaka min väska.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Att jag var piggare igår än under 14 dagar. Nu är klockan bara 04.05, så jag har inte känt efter idag.
Att jag sov 21-06 i ett kör.