Ja, och det är så skönt att alltid ha rena fräscha kläder och textilier.
Vad gör du just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad gör du just nu?
Tvätta blir jag också tillfreds av. Dammsuga… nope. Det gör flickorna..amandara wrote: ↑31 Jan 2022, 17:04När jag läste till sjukgymnast sa en läkare som föreläste., depression är när man tycker att det är jobbigt att tvätta. Jag ba, det har jag alltid tyckt.
Nu efter många år med psykisk sjukdom tycker jag det är rätt kul, eller iallafall tillfredsställande, att tvätta. Det är den hyshållssyssla jag gör utan att min själ protesterar. Dammsuga ba nej tack. Men jsg gör det ändå ibland för att jag måste.
Ja, hade jsg någon mer i hushållet hade jag förhandlat om att den skulle dammsuga. Diska tycker jsg oxå är rätt ok. Men dammsuga och dammtorka nej blä.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Varenda gång hemtjänsten kommer hit, drar de fram dammsugaren, dammsuger och torkar golv. Vad jag vill och säger till om, är att de gör rent i köket, torkar skåpluckor och lådor, diskbänken och ytorna och disken tar jag alltid själv. Men se det tillhör inte favorit sysselsättningen.
Dammsuga och torka golv vill de alltid göra samt toa gör de rent utan anmodan, min käpphäst är köket, det vill de knappt göra något med.
Hemtjänstpersonal verkar älska att dammsuga golv och våttorka densamma.
Dammsuga och torka golv vill de alltid göra samt toa gör de rent utan anmodan, min käpphäst är köket, det vill de knappt göra något med.
Hemtjänstpersonal verkar älska att dammsuga golv och våttorka densamma.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Om hemtjänsten bara tar golven och toaletten så blir det ju aldrig riktigt rent. Som du säger, köksluckorna måste tvättas av ibland och även måste det dammas ibland.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Förr när jag var välbeställd med man osv, hade jag städerska för jag jobbade så mycket. Så lyxigt, och de var duktiga.
Har fyllt på dosetten, det tar alltid emot!
Damma har blivit lättare sedan jag köpte speciella dammtrasor.
Diska går också ganska bra. Har aldrig haft diskmaskin. Golven
är jobbigare. Jag tar fönsterputsare för jag vågar inte vända
på fönstren.
Diska går också ganska bra. Har aldrig haft diskmaskin. Golven
är jobbigare. Jag tar fönsterputsare för jag vågar inte vända
på fönstren.
Det blev att jag tvättade en maskin svettiga lakan och en maskin handdukar. Mår faktiskt bättre i kväll än jag mådde igår kväll, även om det syns på mina ögon att jag har sömnbrist.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
dricker te och planerar hur jag ska filma och hur jag ska redigera, har filmat sen kl 9 redan
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Tack så mycket! Han var nöjd med presenten.
Sitter I gymnastiksalen och väntar. Man ska sitta här en kvart efteråt.