Hur mår du?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

mrsearlgray
Iridiummedlem

Re: Hur mår du?

Post by mrsearlgray »

trött... väldigt trött
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Nobel
Skandiummedlem

Post by Nobel »

Mår bra idag
'cause the freak inside controls my mind
Snurre
Berylliummedlem

Post by Snurre »

Mår bra, men är trött som vanligt. Hade tänkt gymma idag, men struntar i det.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Har mått bättre. Det började för ett par månader sedan egentligen då jag fick sömnproblem. Cosmos nästan hånade mig för att jag bara hade sömnproblem. Hon såg det som en lyx.

Men det är inget lyxproblem eftersom sömnen är a och o när man har psykossjukdom. Och tiden har gått sen dess. Men sömnproblemen lade grunden för det som jag står inför just nu.

Så nu sitter jag här och har en begynnande episod antagligen. Svårt att avgöra eftersom jag verkligen ÄR hackad. Då blir det komplicerat att se vad som är vad egentligen. Men tecknen som jag fått har jag fått. Mina chakran har aktivitet. Stundom häftig sådan. Jag har en viktig uppgift att sköta. Tro det eller ej. Det gör mig detsamma.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
wasp
Cesiummedlem

Post by wasp »

Mår skapligt. Skakar på höger arm och är lite yr i skallen bara.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Mår bra just nu, och det är bara alkoholens förtjänst. Känns som att jag kommer att ha kraft nog att ta tag i hacknings-situationen. Jag är seg att knäcka. Som ett grässtrå böjer jag mig för trycket och stunsar upp igen!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Pysen_87
Tuliummedlem

Post by Pysen_87 »

Jag är deppig, och mottagningen har börjat att jaga mig....
Swesanne
Talliummedlem

Post by Swesanne »

memphis wrote: 04 Feb 2022, 16:22 Mår bra just nu, och det är bara alkoholens förtjänst. Känns som att jag kommer att ha kraft nog att ta tag i hacknings-situationen. Jag är seg att knäcka. Som ett grässtrå böjer jag mig för trycket och stunsar upp igen!
Du fixar detta Memphis! 🌸
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Tusen tack Swesanne!❤🧡💛💚💙💜
Swesanne
Talliummedlem

Post by Swesanne »

Finns en tjänst på Skatteverket som heter spärra obehörig adressändring. Har registrerat mig där sedan länge. Då måste man ha bank id för att ändra. Ett tips till er alla🌸
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Det har jag också gjort Swesanne. Men jag var inte säker på om hackarna kunde se mitt bankid eller inte. Men det verkar vara som att de inte kan se bankid! För inga pengar har försvunnit och jag är fortfarande skriven på min adress.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Andra kan skriva sig på adressen. Man behöver kolla ibland.
Post Reply