Vad är dagens positiva händelse?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad är dagens positiva händelse?
Att jag sovit bra. Lite kort men ändå med bra sömnkvalitet.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Hackarna har inte tagit mina pengar idag heller. Det betyder att de inte kan! Hahaha, jävla missfoster!
Vad jag däremot måste göra är att skaffa mig en ny säker e-post . Men på denna telefon är det ingen idé att göra nåt sånt. Denna mobil är körd!
Vad jag däremot måste göra är att skaffa mig en ny säker e-post . Men på denna telefon är det ingen idé att göra nåt sånt. Denna mobil är körd!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Har fått 2 st tupplurar.
NU JÄKLAR ÄNTLIGEN ÄR OS IGÅNG. Behövs i tråkiga februari.
Har sett två konserter idag via chromecast. Förstklassig underhållning on demand i ditt eget vardagsrum.
Att jag gick ut och tog bort salt på fönstren, sprayade vatten och skrapade… lite fuskfönsterputsning. På baksidan, men det behövs mest på framsidan. Men då behöver jag en stege, får bli en annan dag
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
bytte thumbnailen igår på videon och under natten har jag fått 120 visningar till, den ligger nu på 225 visningar på ett dygn vilket är dubbelt så mycket vad jag brukar få på så kort tid 
Ja visst gör det ont när knoppar brister
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Skulle avråda dig om du var jag. Tänk på att du antagligen har varmt vatten att putsa med och att fönstren på utsidan håller temperaturen ute, vilket kan ge starka spänningar i glaset så det spricker.
Jag sprutade varmt vatten på vintern på jobbet på panna III på Pripps i brygghuset på de stora perspektivfönstren mot gatan, där man från gatan i centrala stan kunde se de stora kopparpannorna genom fönstren. Ett fönster sprack, hade såpass god will att jag slapp betala, annars tusenlappar för det fönstret på den tiden, visserligen hög inflation, men bara ett par år tidigare kostade en Pripps export 3 kr flaskan på lokal. Kanske det att fönstren var rejält skitiga också låg till grund att jag slapp betala, utskällning av min chef Bryggaren slapp jag dock inte. Bryggaren var chef för brygghus och jäskällare. Jag var Pannknekt ett yrke som gått ur tiden, numera processoperatör.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Att jag fått gjort glass.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
provade att cykla på motionscykel idag på gymmet då jag ska vila foten och det var ju jättekul!? cyklade i 50 minuter med en skärm framför i salen där det var en bana som man typ skulle följa, som sagt det var jätteroligt men kommer definitivt känna det i benen imorgon 

Ja cykel är kul. Saknar min mountainbike för då 20000 kr för 23 år sen som jag slängde på återvinningen när jag flydde till Borlänge.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
åh vad synd :( cyklar du något nu?