Vad gör du just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad gör du just nu?
Dricker morgonkaffe.
Ligger I sängen och lyssnar på radio. Skulle kunna göra mig frukost och kaffe.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Har intagit frukosten i sängen. Kaffet blev väldigt gott. Alltid nåt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Ligger I sängen och tittar på taklampan. Det är en gammaldags lampa av vitfärgat glas med blommor, och hängande fransar med glaspärlor på. Köpte den på loppisen för 125kr. Det var ett bra köp.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
hade som tur var en sista påse med blötmat, stackars Edward fick nästan gå utan
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Kom hem från gymmet nyss o nu ska jag ta en dusch.
Sitter i väntrummet på vårdcentralen. Spännande värre.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Städar vardagsrummet och har beställt tid på labbet.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Tinar en bit torskrygg.
Förbereder mig för att gå ut. Min hund behöver ca 1 timme mitt på dagen. Det är ju sex arbetande raser i henne. Mycket border collie, och dom blir nervösa av för lite stimulans. Min hund är inte nervös, utan glad och harmonisk. Det är delvis hennes medfödda talang, delvis min fostran. Denna gången med denna hund vet jag vad jag gör och jag gör inte många misstag när det gäller hundar.
Borde röja upp i köket och dammsuga och vattna växterna men jag känner mig svag och orkar inte just nu. Det får vara igengrott ett tag. Det är inte hela världen, det är skönt att bo ensam på det viset.