Alkohol
Moderator: Moderator 1
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Re: Alkohol
Öl och vin är slut, återstår mitt hemgjorda, vodka och Baileys som står i kylen, men vodka och Baileys är inte avsedda för denna helgen, så det återstår mitt hemgjorda som börjar få fason på sig. Klart märkbar styrka. River något i halsen och blir varm om kinden.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Jag köpte ett sexpack 2,8: or. Har även vodka som jag tog 2 små supar av innan jag gick it på promenaden. Behöver dricka för nerverna just nu.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Har vodka och folköl hemma om det skulle behövas. Men just nu behövs det inte.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag undrar om inte det mest ekonomiska är att köpa en flaska ren sprit och sen spä ut det med folköl till det.
Jag menar inte blanda grogg med ölen utan dricka det ömsom varann. Jag har t ex nu druckit två spetsiga glas med vodka, och en folköl till det. Känns bra!
Jag menar inte blanda grogg med ölen utan dricka det ömsom varann. Jag har t ex nu druckit två spetsiga glas med vodka, och en folköl till det. Känns bra!
Jag är sugen på Baileys, sen Nissegossen pratat om det. Dricka en 37a Bsileys liksom.
Nämen usch för att dricka mycket bailys! Ett litet glas kan vara gott men inte en hel flaska.
Jag drack mig full på en flaska kokoslikör en gång. Det gör jag aldrig om.

Mår genast bättre när jag har druckit lite.