Allt inom skönhet

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Re: Allt inom skönhet

Post by memphis »

Tycker att det är tråkigt att vara inlagd delvis eftersom man inte kan ta med sig sina favoriter ur badrumsskåpet. De har bara neutral schampo och inget balsam. Finns ju att köpa på apoteket i sjukhushallen iofs nåt balsam. Men det är ändå tråkigt. Hade det varit lås på dörren till rummet kunde man ju ta med sig lite mera saker. Men som det funkar i verkligheten går det knappt att ta med sig nånting.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Swesanne
Talliummedlem

Post by Swesanne »

memphis wrote: 13 Feb 2022, 19:43 Tycker att det är tråkigt att vara inlagd delvis eftersom man inte kan ta med sig sina favoriter ur badrumsskåpet. De har bara neutral schampo och inget balsam. Finns ju att köpa på apoteket i sjukhushallen iofs nåt balsam. Men det är ändå tråkigt. Hade det varit lås på dörren till rummet kunde man ju ta med sig lite mera saker. Men som det funkar i verkligheten går det knappt att ta med sig nånting.
På mitt psyk kan man be om att få sitt rum låst, när man inte är där.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Inte här tyvärr. Och inte får man eget rum heller. Inte jag iaf, bara de jobbigaste patienterna får eget rum. De som pratar oavbrutet.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Jag hälsade på en på en avd och personalen sade, vill du verkligen gå in i apburen? jag sade att jag är inte rädd för han. Han var akut psykotisk tog fram en nyckel och låste sin dörr efter mig. Han hade tvång oavbrutet tvättade han händer och huvud tog min hand och lade på sitt huvud fick inga vettiga ord ur honom. Jag såg det inte, men det gick på sjukhuset att på gräsplan framför administrationen med bägge ursprungliga husen med 3 våningar med avdelningar låg han och pippade med sin fru inför alla. Han och hans syster hade bägge Schitzofreni
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Swesanne
Talliummedlem

Post by Swesanne »

memphis wrote: 13 Feb 2022, 19:48 Inte här tyvärr. Och inte får man eget rum heller. Inte jag iaf, bara de jobbigaste patienterna får eget rum. De som pratar oavbrutet.
Jaha! Här har alla enskilda rum. Har aldrig sett sovsalar här.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Nej det är ingen sal här heller. Men det är dubbelrum. Och ibland ställs tre sängar i samma rum, om det är fullt.
Swesanne
Talliummedlem

Post by Swesanne »

Min dotter använder ”tanning drops” från Apotea, jag är såå blek, kanske något för mig. Hon ser väldigt fräsch ut.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Fråga om du får testa din dotters droppar innan du köper så vet du!

Jag kör med bronzer bara på sommaren. Jag är ganska likblek så måste nästan ha det om jag ska vara lättklädd. Dessutom är det ingen cancerrisk med brun- utan- sol, men det är det med att sola!
Swesanne
Talliummedlem

Post by Swesanne »

memphis wrote: 18 Feb 2022, 16:28 Fråga om du får testa din dotters droppar innan du köper så vet du!

Jag kör med bronzer bara på sommaren. Jag är ganska likblek så måste nästan ha det om jag ska vara lättklädd. Dessutom är det ingen cancerrisk med brun- utan- sol, men det är det med att sola!
Bra idé, tänkte inte tanken fullt ut.🌸
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

https://www.elle.se/beauty/fylliga-ogon ... kt/7995247

Fylliga ögonbryn - knep som get direkt effekt.

Borste, penna och sedan gel.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Det ska vara smala ögonbryn nu. Tjocka ögonbryn är ute.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Det verkar som att det är mode med ögonbryn som syns ordentligt.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Post Reply