Ställ en fråga

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Re: Ställ en fråga

Post by zoegas »

Man ser ju på de andra frågorna du ställer .. Vad attraheras du av? Vad får dina ögon att glittra? Hur ser du på en naken kropp? Det är lixom lite creepy. Det professorn fråga dig var inte en fråga, det var ett påstående. Hur det kan vara så kanske du ska fundera över.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Snuttan wrote: 03 Jul 2022, 05:26 Vilken familjemedlem står du ej ut med?
Pappa.

Jag ställer samma fråga. :)
Vilken familjemedlem står du ej ut med?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Min pappas fru.

Har du ätit jordgubbar i sommar?
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
yrväder
Skandiummedlem

Post by yrväder »

Ja det har jag på midsommarafton, söta och goda.

Vad kommer högst på listan, vad är favoriten att fördriva veckan. För mig är det hundpromenaderna förutom när jag är i oharmoni, då är tålamodet noll och jag sätter mina obalanserade känslor i fokus i stället för hundens och det är fel det vet jag, men jag ledd av obalans i själ.
Last edited by yrväder on 03 Jul 2022, 18:04, edited 1 time in total.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

zoegas wrote: 03 Jul 2022, 09:14 Man ser ju på de andra frågorna du ställer .. Vad attraheras du av? Vad får dina ögon att glittra? Hur ser du på en naken kropp? Det är lixom lite creepy. Det professorn fråga dig var inte en fråga, det var ett påstående. Hur det kan vara så kanske du ska fundera över.
En kompis nu avliden så klart, fick frågan av överläkaren i psykiatri om hon höll
på Sovjet eller USA.
Snuttan
Germaniummedlem

Post by Snuttan »

Har du socker/grädde i kaffet?
yrväder
Skandiummedlem

Post by yrväder »

Nu tänker jag ägna dessa rader åt Zoegas vad är creepy om du tycker det är creepy då undrar jag vad du är för en, är du så jävla banal att du inte kan tänka djupare än näsan räcker och att fråga eller som du använda ordet påsteende vad tycker du man svarar på det det är en skillnad mellan ordet fråga och påstående vad tycker du om en naken kropp du säger påstående vad svarar jag kom ihåg du säger påstående skulle han inte då ha sagt är du naken om det nu är ett påstående

Men jag kan ställa en fråga direkt till dig och nu kan du kanske försöka att tänka lite ledigt och fritt vi är väl för fan på viska och vi ska väl kunna svara och fråga varandra öppenhjärtigt utan att blanda in egna förtorkade synsätt.

Vad betyder egentligen någonting för dig, lojalitet till vänner har jag förstått och jag brukar kunna ta in det jag läser, vad är du beredd att börja förändra och uppge, du har ett pannben, när ska du börja rensa, du behåller det sämsta varför är du inte beredd att uppge droger om du plågas av röster som du säger ibland varför behålla det sämsta för röster. Kan du svara på det ärligt och plocka ner garden
Snuttan
Germaniummedlem

Post by Snuttan »

Du har flera poäng yrväder...
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

yrväder wrote: 03 Jul 2022, 18:11 Nu tänker jag ägna dessa rader åt Zoegas vad är creepy om du tycker det är creepy då undrar jag vad du är för en, är du så jävla banal att du inte kan tänka djupare än näsan räcker och att fråga eller som du använda ordet påsteende vad tycker du man svarar på det det är en skillnad mellan ordet fråga och påstående vad tycker du om en naken kropp du säger påstående vad svarar jag kom ihåg du säger påstående skulle han inte då ha sagt är du naken om det nu är ett påstående

Men jag kan ställa en fråga direkt till dig och nu kan du kanske försöka att tänka lite ledigt och fritt vi är väl för fan på viska och vi ska väl kunna svara och fråga varandra öppenhjärtigt utan att blanda in egna förtorkade synsätt.

Vad betyder egentligen någonting för dig, lojalitet till vänner har jag förstått och jag brukar kunna ta in det jag läser, vad är du beredd att börja förändra och uppge, du har ett pannben, när ska du börja rensa, du behåller det sämsta varför är du inte beredd att uppge droger om du plågas av röster som du säger ibland varför behålla det sämsta för röster. Kan du svara på det ärligt och plocka ner garden
Han går inte att nå idag
zoegas wrote: 03 Jul 2022, 16:47 Packa packning och sticka.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
yrväder
Skandiummedlem

Post by yrväder »

Det heter stick inte sticka. Åkte skölden på
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

yrväder wrote: 03 Jul 2022, 20:22 Det heter stick inte sticka. Åkte skölden på
Varför kan man inte säga "sticka"? Zoegas ska säkert ut i skogen för att tälta.

Snuttan wrote: 03 Jul 2022, 16:57 Har du socker/grädde i kaffet?
Nej, jag dricker inte kaffe. :oops:

Gjorde du något bus som barn, som du minns än idag?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Nobel
Skandiummedlem

Post by Nobel »

Några klasskamrater och jag hackade skolans datorer för att spela CS på rasterna. Vi skrev kod till en fil som vi sedan körde på datorerna, så fick vi administratörsrättigheter. Sedan inställerade vi det piratkopierade spelet. Sedan spelade vi. Vi blev påkomna och inkallade till rektorn som sade att det var mycket allvarligt och att han tänkte polisanmäla om vi inte slutade med det. Nätverksadministratören sade även att det var någon som använda skolans nätverk för att ladda upp 100-tals filmer, men det var inte vi.

Nästa statsminister, Magdalena eller Ulf?
'cause the freak inside controls my mind
Post Reply