Hur ser din morgondag ut?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur ser din morgondag ut?
En patient kom in i mitt rum på natten. Jag halvsov o trodde det var en skötare som tittade till mig. Plötsligt kände jag något på ryggen och for upp. Det var en virrig medpatient som gått in i mitt rum. Obehagligt!
Promenad.
Vet inte, men känns så härligt att vara på utsidan, så jag har ingen aning om vad jag ska göra med alla timmar på dygnet-
På avdelningen så är de ju fasta rutiner, när man ska äta, ner man ska ta sin medicin...osv
På avdelningen så är de ju fasta rutiner, när man ska äta, ner man ska ta sin medicin...osv
-
- Guldmedlem
Du kan ju fortsätta med rutinerna som du fått men ta hänsyn till att du får laga maten själv och att du borde ställa klocka på när du ska ta medicin.. Bra saker att fylla dagen med är friskhetsgrejer som promenader, meditation, hobbys, vänner... Egentligen borde du använda tiden som du vill, ta det lite gran i taget, se till att det funkar.
Känner igen mig! Det är underbart att få komma ut på utsidan.
En väninna kommer över. Vi ska bjuda på hemmagjord pizza, och en hemmagjord tårta. På kvällen blir det bingolotto
Välkommen ut till allmänheten!
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Mm, men ServiceGruppen var här och återupplivad min robot.Klankedinken wrote: ↑22 Jan 2022, 16:55 Du kan ju fortsätta med rutinerna som du fått men ta hänsyn till att du får laga maten själv och att du borde ställa klocka på när du ska ta medicin.. Bra saker att fylla dagen med är friskhetsgrejer som promenader, meditation, hobbys, vänner... Egentligen borde du använda tiden som du vill, ta det lite gran i taget, se till att det funkar.
Så nu skriker den kl 8 o 20 varje dag.
Mitt barnbarn kommer på besök, vi ska fika
Styrelsemöte med Attention
In a world where you can be anything, be kind.
Kl.8 Väckning (vet, sover middag sen)
Kl. 10 Mässa (Ska högläsa bibeltexterna)
Kl.13 Sover middag
Inget mer planerat.
Kl. 10 Mässa (Ska högläsa bibeltexterna)
Kl.13 Sover middag
Inget mer planerat.

"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
filma en video, träna och handla lite :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister