Vad har ni gjort idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad har ni gjort idag?
Bytt 80 liter vatten i akvariet.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- Hercules723
- Hafniummedlem
Spelat lite dataspel, handlat, cyklat och läst om antikens Rom, med tärningsspel och prostitution.
Promenad.
Frukost.
Kollat packningsvideos på Youtube.
Frukost.
Kollat packningsvideos på Youtube.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Promenad 1 timme och 45 minuter.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Diskat lite, tvättat två maskiner, ena med kläder och andra med badlakan, bytt lakan, druckit massa te.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Lagat mat och fixat inne. Det regnar och blåser ute.
Cyklat med Loppan as usual.
Städa alla golv.
Nu är alla räkningar betalda. Skönt att det är gjort. Konstigt nog fick jag mer över än jag brukar få. Men det passar ju bra nu när jag ska ut och resa ;)
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
skrivit ett jobbigt brev till exet. får se om jag ens vågar ge det till honom. men 7 sidor långt blev det.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Om jag förstått det rätt så var det psykosen som gjorde slut på ert förhållande. Om du kan säga till honom att risken för psykos är mycket mindre när du äter mediciner kanske han vågar testa igen? Bara en tanke. Jag önskar dig lycka till.mrsearlgray wrote: ↑24 Nov 2024, 18:40 skrivit ett jobbigt brev till exet. får se om jag ens vågar ge det till honom. men 7 sidor långt blev det.