Vad har ni gjort idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad har ni gjort idag?
Testade imorse att göra mig i ordning med bara en hand. Det gick inget vidare. Svårt att klä på sig. Svårt att tvätta sig. Omöjligt att ha örhängen. Smink gick inte heller bra.
Så nu är jag bara glad att jag verkar slippa gips. Läkaren som skulle ringa mig har inte gjort det.
Så nu är jag bara glad att jag verkar slippa gips. Läkaren som skulle ringa mig har inte gjort det.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Vaknade för en stund sen.. råkade somna efter middagen. 

Ja visst gör det ont när knoppar brister
Morgonpromenad och frukost.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Binge-watching travel videos on youtube
Jag har 165 Euros att spendera men räknar med att det går att använda kortet/bankomater. Känner mig väl förberedd fast jag inte börjat packa än.

-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Vaknade tidigt men somnade om och vaknade sent för att vara jag, låg ju vaken ett tag, så, kanske inte så konstigt
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Varit ute med hunden. När vi kom in igen behövde han bada, pga mycket grus i pälsen, samt även bajs i baken. Borstade hans tänder också. Trots att jag borstar hans tänder flera gånger i veckan har han tandsten. Känns inte bra. Tandvård hos veterinären på husdjur är väldigt dyrt!
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
handlade aldrig utan hämtade bara paketet.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Har dammsugit och tittat på Studio-65 om konflikter i familjen.
Tandsten på människor undviks inte med borstning. Spottkörtlarna sprutar ut kalcium i munnen.
Tandsten på människor undviks inte med borstning. Spottkörtlarna sprutar ut kalcium i munnen.
Jobb
Möte om hyra
Mässa vid tolvslaget
Lunchrast
Möte om hyra
Mässa vid tolvslaget
Lunchrast
In a world where you can be anything, be kind.
skrivit ner en dröm
Julfixat, har inte så mycket men ändå. Fint tycker jag.