Vad köpte du idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad köpte du idag?
Måste köpa mat idag. Kylskåpet är nästan tomt.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Ska köpa mat idag. Är rädd att jag ska träffa den ilskna gubben på bussen.
Det har jag missat Geta. Har du blivit utskälld?
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Jag råkade gå in först på bussen med min rollator. Jag tyckte att jag parkerade så bra för att alla skulle få plats. Gubben var tvungen att ändra om så att det blev kaos och jag blev instängd. Han var tvungen att ha sin rollator på tvären. Han röt åt mig. Ska akta mig för honom. Jag tror att han har begynnande demens.
Usch vad otrevligt.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Jag har att göra inköpslista till Mathem för veckans mat leverans torsdag, har gjort listan nu
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Mina snart.
När bussen dras in här i juni, ska jag nog begära att hemtjänsten handlar åt mig.Nissegossen wrote: ↑20 Jan 2025, 09:03 Jag har att göra inköpslista till Mathem för veckans mat leverans torsdag, har gjort listan nu
Måste köpa nåt skit. Ha något att se fram emot.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Gaffa tejp mm.