Vad har ni gjort idag?
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Re: Vad har ni gjort idag?
Förnyat recept på 1177, ringt afa och försäkringskassan för att beställa alla mina beslut om aktivitetsersättning, sminkat mig pyttelite och kollat på YouTube.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Vaknat
Frukost
Julkalendern
Frukost
Julkalendern
In a world where you can be anything, be kind.
Kom hem från stan för en stund sedan. Var så mycket folk i omlopp att några ärenden som borde tagit max tre kvart tog flera timmar. Men nu har jag en julklapp till var och en som jag träffar denna julen. Bra.
Nu är det dags att packa och jag ska även duscha. Men först måste jag pusta ut en stund.
Nu är det dags att packa och jag ska även duscha. Men först måste jag pusta ut en stund.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Nu har jag duschat, slagit in paketen och allt annat jag skulle göra. Ska sitta ner en stund och ta det lugnt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jobbat. Blev rätt irriterad när jag var nästan framme vid arbetsplatsen och fick veta (av en kollega) att jag kanske borde ha jobbat förmiddag idag istället. Varför hade inte min chef sagt något? Jaja, eftermiddagen rullade på bra ändå, jag fick göra massa annat idag än vad jag är van vid.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Har du ingen julledighet?Krokus wrote: ↑23 Dec 2024, 17:22 Jobbat. Blev rätt irriterad när jag var nästan framme vid arbetsplatsen och fick veta (av en kollega) att jag kanske borde ha jobbat förmiddag idag istället. Varför hade inte min chef sagt något? Jaja, eftermiddagen rullade på bra ändå, jag fick göra massa annat idag än vad jag är van vid.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Vaknat. Ätit frukost.
Har sovit lite oroligt. Dels får jag ont i ryggen av andra sängar än min egen, dels var jag rädd att bloda ner sängen. Mens alltså. Kommer aldrig lägligt.
Sen diskade jag upp efter frukosten och sen har jag gjort mig i ordning lite för julaftonen.
Har sovit lite oroligt. Dels får jag ont i ryggen av andra sängar än min egen, dels var jag rädd att bloda ner sängen. Mens alltså. Kommer aldrig lägligt.
Sen diskade jag upp efter frukosten och sen har jag gjort mig i ordning lite för julaftonen.
Zoidar,
Jag är bara ledig på helgdagarna plus julafton.
Jag är bara ledig på helgdagarna plus julafton.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
På arbetet, skall hem vid 15 o fira med familjen några timmar sen åter till arbetet.
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master