Vad har ni gjort idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad har ni gjort idag?
Obekväm arbetstid betalas bra.
Vi hade något som kallades storhelgstillägg.
Det året som jag jobbade som sjukvårdsbiträde, hade jag bra ekonomi med all obekväm tid.
100kr extra i timmen kanske?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Jag har tagit det rätt soft, duschat - duschade senast i fredags så det var hur gött som helst. Vi har ingen toalett och dusch i huset så vi får gå iväg till ett gym 300 meter bort. Och vi har haft så fullt upp så det har inte funnits utrymme för det. Och jag har svettats. Dusch, tandborstning och rena fräscha kläder. Jag har känt mig hur saggig som helst. Som tur är har jag våtservetter så jag klarar det viktigaste. Men duschen idag var guld värd.
125,14 i timmen får jag i OB tillägg vid storhelg. Med reservering för felräkning
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Låter inte så mycket. Är väl skatt på det också?
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Ja, det var rätt snålt.
Jaha, jag läste fel. Trodde det var 125 kr i timmen punkt. Men det var 125 kr i tillägg OVANPÅ lönen väl? Då var det lite bättre.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Julotta
Sova en sväng
Julbord hos syster
Sova en sväng
Julbord hos syster
In a world where you can be anything, be kind.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Sov på eftermiddagen under tiden har tjejen varit ute på promenad
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com