Du behöver inte oroa dig från min sida!
Vad köpte du idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad köpte du idag?
'cause the freak inside controls my mind
Förstår inte vad det skulle kunna vara. De flesta verkar glatt berätta om sina inköp. Varför skulle just du bli ifrågasatt?
Så länge det inte är en Trump-t-shirt
Så länge det inte är en Trump-t-shirt

"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Ingen Trump t-shirt här inte! Haha!
Nä men det är porslin som är tillverkat i Palestina där vinsten går till att bygga upp Gaza efter kriget om dom får något slut på det...

Nä men det är porslin som är tillverkat i Palestina där vinsten går till att bygga upp Gaza efter kriget om dom får något slut på det...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Olika åsikter är bra om man kan diskutera. Om man inte kan argumentera för sin sak däremot... Det är då jag blir mörkrädd.
Låter ju som en generös handling 

"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Ja precis, gillar dock inte att bråka här på viska egentligen så brukar hålla mig undan de mer politiska trådarna pga det. Skriver ibland såklart men inte så mycket som jag kanske hade gjort om jag inte hade brytt mig om att hålla viska lugnt.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Ja! Det ska bli kul att kunna stötta lite och få lite fina saker samtidigt.

Inte från min sida heller! Du får vara hur röd du villNobel wrote: ↑09 Mar 2025, 17:10Du behöver inte oroa dig från min sida!

- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Hihi tack!

Har märkt det.mrsearlgray wrote: ↑09 Mar 2025, 17:25Ja precis, gillar dock inte att bråka här på viska egentligen så brukar hålla mig undan de mer politiska trådarna pga det. Skriver ibland såklart men inte så mycket som jag kanske hade gjort om jag inte hade brytt mig om att hålla viska lugnt.

- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Haha! Jo tyvärr är det lite så...Nobel wrote: ↑09 Mar 2025, 17:37Har märkt det.mrsearlgray wrote: ↑09 Mar 2025, 17:25Ja precis, gillar dock inte att bråka här på viska egentligen så brukar hålla mig undan de mer politiska trådarna pga det. Skriver ibland såklart men inte så mycket som jag kanske hade gjort om jag inte hade brytt mig om att hålla viska lugnt.Höll precis på att skriva ett långt utlägg om religion, men ångrar mig för att det inte kommer att leda någon vart här
![]()