Rökning
Moderator: Moderator 1
-
- Guldmedlem
Re: Rökning
Jag har rökt en joint.. Mest pinsamma jag varit med om!
Jag tog mig nyss en cigarett. Har nu lagt in en snus som jag ska behålla en timma i munnen.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
fortfarande inte rökt en cigg sen fredags morgon! väldigt nöjd över mig själv :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Väldigt bra gjort av dig, mrsearlgray. Jag har som mest håll upp i dagarna två.
All cred till dig. Har du några sluta röka hjälpmedel?mrsearlgray wrote: ↑16 Aug 2021, 18:54 fortfarande inte rökt en cigg sen fredags morgon! väldigt nöjd över mig själv :)
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Strongt så länge du inte tar en cigg, har du de facto slutat röka, ge dig inte nu.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
tack så mycket! jag är faktiskt rätt stolt att jag har klarat det :) ja jag har en e-cigg som jag använder några gånger om dagen men försöker att inte använda den för mycket, vill bli av med nikotinberoendet :)Zoidar wrote: ↑16 Aug 2021, 18:59All cred till dig. Har du några sluta röka hjälpmedel?mrsearlgray wrote: ↑16 Aug 2021, 18:54 fortfarande inte rökt en cigg sen fredags morgon! väldigt nöjd över mig själv :)
Va bra mrsearlgray! 
Last edited by Zoidar on 16 Aug 2021, 20:24, edited 1 time in total.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
BRA GJORT mrsearlygrey !!! :P
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Jag står på tre rökta ciggisar sedan klockan halv fyra på eftermiddagen. Ska snart ta mig en liten sugtablett. Kämpar man på så blir det mindre rökt, även fast man kanske inte har styrkan att sluta. All heder till dig, mrsearlgray.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
nu har det snart gått en vecka sen jag sist rökte! kommer vara skönt med pengarna jag sparar