Julklappar
Moderator: Moderator 1
Re: Julklappar
Skulle på nåt vis förvåna mig om Nisse använder swish. Men jag kan ha fel. Jag var själv väldigt skeptisk, men som vanligt vann tekniken av bekvämlighetsskäl.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag förstår att Nisse behöver god man om han slösar bort 6000 på tiggare.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Så att han själv får tigga.
Jag kan förstå det roliga i att skänka bort en femhundring till en behövande. Gå omkring och känna sig rik en stund. Strö femhundralapparna omkring sig. Men man måste tänka på sig själv också.
Hittade en nästan full rulle med julpapper i klädkammaren. Så behöver inte köpa det. Har även grönt julsnöre och ett par etiketter.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jag måste ha kartonger till julklapparna. Det kommer gå på ett par hundra minst. Det blir i morgon på Clas Ohlson, idag har jag köpt alla
julklappar. Puh! äntligen gjort bort detta, som jag skjutit fram dag efter dag. :P
julklappar. Puh! äntligen gjort bort detta, som jag skjutit fram dag efter dag. :P
- Hercules723
- Hafniummedlem
Han har inte sagt nåt rent ut. Men att göra slut på 6000 på en dag eller två utan att shoppa? Han har sagt att han skänkt pengar, men inte något belopp.
- Hercules723
- Hafniummedlem
OK! Jag hänger inte med i svängarna. Har inte varit här så mycket sista dagarna. :)
Nissegossen måste be om mer pengar av gode mannen. Han har själv sagt att han fått 6000 kr av gode mannen men de tog slut i en rasande fart. Han gör en så stor grej av julen varje år.
Gå till närmaste matbutik och be om att få lite tomma kartonger, kanske?Hercules723 wrote: ↑21 Dec 2023, 19:01 Jag måste ha kartonger till julklapparna. Det kommer gå på ett par hundra minst. Det blir i morgon på Clas Ohlson, idag har jag köpt alla