Vad irriterar dig just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad irriterar dig just nu?
Att jag måste gå upp tidigt imorrn trots att vi har ledigt p jobbet. Litiumblodprov
In a world where you can be anything, be kind.
Mitt julklot har inte kommit.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Alla söta tjejer som inte vill ha mig. Dra åt helvete.
Att resväskan som jag beställt har fastnat nånstans i transportkedjan. Jag har kontaktat Cdon.com via ett kontaktformulär, men de verkar inte ha nåt telefonnummer. Dålig service. Om väskan inte kommer fram i tid måste jag köpa en väska i nån butik här i staden. Blir dyrare.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
De har mail. Jag hade med problem med dem med mina hörlurar. "Jaja det är skickat" Nä? Det är en marknadsplats där folk registrerar sig. Det är ingen affär. Du kan se i din beställning om vem som ska skicka ditt paket. Företaget. Du får maila dom!memphis wrote: ↑19 Nov 2024, 19:14 Att resväskan som jag beställt har fastnat nånstans i transportkedjan. Jag har kontaktat Cdon.com via ett kontaktformulär, men de verkar inte ha nåt telefonnummer. Dålig service. Om väskan inte kommer fram i tid måste jag köpa en väska i nån butik här i staden. Blir dyrare.
Nej det finns ingen mailadress angiven. Bara ett formulär som skapar ett ärende.zoegas wrote: ↑19 Nov 2024, 20:55De har mail. Jag hade med problem med dem med mina hörlurar. "Jaja det är skickat" Nä? Det är en marknadsplats där folk registrerar sig. Det är ingen affär. Du kan se i din beställning om vem som ska skicka ditt paket. Företaget. Du får maila dom!memphis wrote: ↑19 Nov 2024, 19:14 Att resväskan som jag beställt har fastnat nånstans i transportkedjan. Jag har kontaktat Cdon.com via ett kontaktformulär, men de verkar inte ha nåt telefonnummer. Dålig service. Om väskan inte kommer fram i tid måste jag köpa en väska i nån butik här i staden. Blir dyrare.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Inte där. Det kom i ditt bekräftelse mail.memphis wrote: ↑19 Nov 2024, 21:59Nej det finns ingen mailadress angiven. Bara ett formulär som skapar ett ärende.zoegas wrote: ↑19 Nov 2024, 20:55De har mail. Jag hade med problem med dem med mina hörlurar. "Jaja det är skickat" Nä? Det är en marknadsplats där folk registrerar sig. Det är ingen affär. Du kan se i din beställning om vem som ska skicka ditt paket. Företaget. Du får maila dom!memphis wrote: ↑19 Nov 2024, 19:14 Att resväskan som jag beställt har fastnat nånstans i transportkedjan. Jag har kontaktat Cdon.com via ett kontaktformulär, men de verkar inte ha nåt telefonnummer. Dålig service. Om väskan inte kommer fram i tid måste jag köpa en väska i nån butik här i staden. Blir dyrare.
Ja, jag har redan kontaktat dem där också. Men får inget svar.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Inget
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Det har snöat jättelite och nu ska det tydligen inte snöa alls mer?!
Ja visst gör det ont när knoppar brister
De varna om värsta snöapokalypsen?