Vad irriterar dig just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Re: Vad irriterar dig just nu?

Post by MsTibbs »

Att jag måste gå upp tidigt imorrn trots att vi har ledigt p jobbet. Litiumblodprov
In a world where you can be anything, be kind.
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Mitt julklot har inte kommit.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Alla söta tjejer som inte vill ha mig. Dra åt helvete.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Att resväskan som jag beställt har fastnat nånstans i transportkedjan. Jag har kontaktat Cdon.com via ett kontaktformulär, men de verkar inte ha nåt telefonnummer. Dålig service. Om väskan inte kommer fram i tid måste jag köpa en väska i nån butik här i staden. Blir dyrare.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Nöjd nu :)
In a world where you can be anything, be kind.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

memphis wrote: 19 Nov 2024, 19:14 Att resväskan som jag beställt har fastnat nånstans i transportkedjan. Jag har kontaktat Cdon.com via ett kontaktformulär, men de verkar inte ha nåt telefonnummer. Dålig service. Om väskan inte kommer fram i tid måste jag köpa en väska i nån butik här i staden. Blir dyrare.
De har mail. Jag hade med problem med dem med mina hörlurar. "Jaja det är skickat" Nä? Det är en marknadsplats där folk registrerar sig. Det är ingen affär. Du kan se i din beställning om vem som ska skicka ditt paket. Företaget. Du får maila dom!
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

zoegas wrote: 19 Nov 2024, 20:55
memphis wrote: 19 Nov 2024, 19:14 Att resväskan som jag beställt har fastnat nånstans i transportkedjan. Jag har kontaktat Cdon.com via ett kontaktformulär, men de verkar inte ha nåt telefonnummer. Dålig service. Om väskan inte kommer fram i tid måste jag köpa en väska i nån butik här i staden. Blir dyrare.
De har mail. Jag hade med problem med dem med mina hörlurar. "Jaja det är skickat" Nä? Det är en marknadsplats där folk registrerar sig. Det är ingen affär. Du kan se i din beställning om vem som ska skicka ditt paket. Företaget. Du får maila dom!
Nej det finns ingen mailadress angiven. Bara ett formulär som skapar ett ärende.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

memphis wrote: 19 Nov 2024, 21:59
zoegas wrote: 19 Nov 2024, 20:55
Nej det finns ingen mailadress angiven. Bara ett formulär som skapar ett ärende.
Inte där. Det kom i ditt bekräftelse mail.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Ja, jag har redan kontaktat dem där också. Men får inget svar.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Inget
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

Det har snöat jättelite och nu ska det tydligen inte snöa alls mer?!
Ja visst gör det ont när knoppar brister
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

De varna om värsta snöapokalypsen?
Post Reply