Industri.Zoidar wrote: ↑17 Mar 2025, 23:15Får jag fråga vad han jobbar med?mrsearlgray wrote: ↑17 Mar 2025, 22:31 Har beställt mat som kommer imorgon, ska laga fler matlådor åt exet i helgen då han ska jobba övertid igen...
Vad köpte du idag?
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Re: Vad köpte du idag?
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Ok, jag jobbade också inom industri, men sa upp mig för klarade inte samarbeta med min arbetskompis på maskinen. Provade jobba med andra också, men funkade inte heller. Känns som jag inte klarar jobba i team.mrsearlgray wrote: ↑17 Mar 2025, 23:18Industri.Zoidar wrote: ↑17 Mar 2025, 23:15Får jag fråga vad han jobbar med?mrsearlgray wrote: ↑17 Mar 2025, 22:31 Har beställt mat som kommer imorgon, ska laga fler matlådor åt exet i helgen då han ska jobba övertid igen...
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Idag ska jag inte handla något av den anledningen att lönekontot är nästan tomt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Du får väl cash i natt?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Jajamän! 

"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Medicinskt nagellack, tandtråd och recept på vitamin D.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Köpte ny ryggsäck också...

Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Det är några kivar till mina samling, samt för att ha kolsyrepatroner i o det sista var en bok med magiska recept.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
- Hercules723
- Hafniummedlem
Ett presentkort på Världens Historia till moster. Sedan mat för 300 kr och ett grenuttag på Jula.