Vad har ni gjort idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad har ni gjort idag?
Nissegossen,
Vad klokt att skaffa en splitter ny mobil och inte någon som du hittat i soprummet.
Vad klokt att skaffa en splitter ny mobil och inte någon som du hittat i soprummet.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Vet inte ens vad den kostade. sedan att jag hittat mobiler i grovsoprummet är mest en ploj grej en ligger i jackans framficka högt på bröstet men av gammal typ troligen en Nokia 3210 som inte är en smartphone, men fungerar att ringa med
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Jag satte ihop ett städschema på Spiran, om vad o var vi ska städa varje måndag, o satte upp det på olika platser. Samt gjorde jag en lapp o satte på kylskåpet med information om att all mat som är gammal eller har stått länge, kommer att kastas på måndagar. Det då vi såg mögel i kylskåpet igår o folk låter mat stå jättelänge, långt efter bäst före-datum.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Dietist
Jobbat
Shoppat
Hem
Jobbat
Shoppat
Hem
In a world where you can be anything, be kind.
Slappat.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Diskat allt men sen lagade jag mat så nu har jag lite disk till... Har dammsugit och tvättat lakan också.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Du verkar städa ofta. Håller du lägenheten kliniskt ren?mrsearlgray wrote: ↑14 Jan 2025, 17:44 Diskat allt men sen lagade jag mat så nu har jag lite disk till... Har dammsugit och tvättat lakan också.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Nej verkligen inte, men bor för litet och är ganska stökig av mig... Plus att jag inte har diskmaskin så måste diska varje dag.Zoidar wrote: ↑14 Jan 2025, 18:29Du verkar städa ofta. Håller du lägenheten kliniskt ren?mrsearlgray wrote: ↑14 Jan 2025, 17:44 Diskat allt men sen lagade jag mat så nu har jag lite disk till... Har dammsugit och tvättat lakan också.

Ja visst gör det ont när knoppar brister
Inte mycket, precis som jag vill ha det. Gick till vårdcentralen mellan ett och halv två för fotkoll. Sedan mataffären på vägen hem. Har tittat på TV, men inte spelat något TV-spel.
Spelat ett spel i VR. Fan vad skoj det är. Det blir en sån inlevelse, att man lutar sig mot väggar och bord. Men de är ju inte där!
Lagt två bud på Tradera. Förvaringslådor. En i plåt och en i plast.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen