Vad irriterar dig just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad irriterar dig just nu?
Kan tyvärr inget om hundar.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
memphis, ja det är inte lätt om de inte får tillfälle att nosa på varandra eller om ägaren till hunden är hela problemet, som det ofta kan vara.
har läst här att du och din hund kan gå ute utan koppel tsm så ni är inte problemet.
ferndalekennels.com har en del tips, men du som van hundägare vet nog det mesta. men gåvor, släng ut snacks till den när ni går förbi varann och sånt
har läst här att du och din hund kan gå ute utan koppel tsm så ni är inte problemet.
ferndalekennels.com har en del tips, men du som van hundägare vet nog det mesta. men gåvor, släng ut snacks till den när ni går förbi varann och sånt
Ja det kanske vore en idé! Ge hunden godis när vi passerar varann...fast hunden är så uppretad att den kanske inte är mottaglig för godis, jag vet inte. Hm. Värt att testa en gång iaf.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
memphis, the dogist (@thedogist), han på instagram möter helt nya hundar och tar fotografier av dem, kanske han kan ge bra tips!?
Ok! Fast då måste jag skaffa Instagram väl? Har inte Instagram i nuläget.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
det var bara ett tips! finns ju många bra hundkännare där ute som inte är på insta, inte värt att skaffa bara för honom :)
Ja,tack för tipset!
Jag kanske kan kontakta Fredrik Steen. Om han är på Facebook. Jag har ett facebook-konto. Han brukar vara med på tv ibland och föreläser mycket.
ja varför inte? det finns helt klart en lösning på ”hundproblemet”, du och din vovve ska ju må bra i ert hem och utanför, och grannarna också. :)
Att de stängt biljettautomaterna på torget. De var tydligen sönder för ofta :(
In a world where you can be anything, be kind.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Inget
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Att jag var tvungen att köra runt halva stan, för att komma till rätt ICA där mitt paket hamna
Förstår inte hur dom kan gräva upp alla jäkla PIP gator samtidigt
Förstår inte hur dom kan gräva upp alla jäkla PIP gator samtidigt