Vad irriterar dig just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Richard
Administratör

Re: Vad irriterar dig just nu?

Post by Richard »

Jag har fått så ont i höger arm, har suttit för mycket vid datorn.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Richard wrote: 04 Dec 2024, 15:04 Jag har fått så ont i höger arm, har suttit för mycket vid datorn.
Har du stöd för armbågen?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Blev precis armbågad på örat. Farligt att åka i kollektivtrafiken i rusningstid. Folk har tydligen ingen kroppskontroll. Ingen ursäkt fick jag heller.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Att det är jobb igen imorrn. Jag vill sova. Är så trött
In a world where you can be anything, be kind.
Richard
Administratör

Post by Richard »

Zoidar wrote: 04 Dec 2024, 16:14
Richard wrote: 04 Dec 2024, 15:04 Jag har fått så ont i höger arm, har suttit för mycket vid datorn.
Har du stöd för armbågen?
Nä, inget. Oftast sitter jag i soffan vid datorn i vardagsrummet, men när jag sitter på mitt kontor har jag dock oftast en kudde under armbågen.
Richard
Administratör

Post by Richard »

Jag väntade från runt 13:30 på att ett paket till skulle komma, så jag kunde ta ut det samtidigt som kaktusarna, men vid 17-tiden ändrades statusen, o det stod att det skulle komma imorgon istället. Det kunde de väl sagt från början? Nåja, körde o hämtade ut kaktusarna o ska plantera dom imorgon.
Miika
Guldmedlem

Post by Miika »

Tänkte unna nig glögg ikväll men det visar sig att den smakar surt. Köp inte från Lidl
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Jag ska inte ljuga, jag blir lite less på mammas gubbe ibland. Typ varje gång han öppnar munnen för att dra nån omständlig menlös historia. Han har inte världens bästa humor heller så poängen saknas ofta. Sen är det det där med att han verkar lite ego och avbryter hela tiden. Det är mest det som jag hakar upp mig på.
Men det verkar som att de planerar en vandring i morgon och då stannar jag hemma.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

memphis wrote: 05 Dec 2024, 00:13 Jag ska inte ljuga, jag blir lite less på mammas gubbe ibland. Typ varje gång han öppnar munnen för att dra nån omständlig menlös historia. Han har inte världens bästa humor heller så poängen saknas ofta. Sen är det det där med att han verkar lite ego och avbryter hela tiden. Det är mest det som jag hakar upp mig på.
Men det verkar som att de planerar en vandring i morgon och då stannar jag hemma.
Lätt bli ovän på resor, det hör nästan till. :lol:
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Ja. Jo. Det är lätt att det blir lite friktion när man vill olika saker och bor tätt inpå. Men idag ställde han upp och körde oss upp i bergen. Det var kul att se.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Inget
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

memphis wrote: 05 Dec 2024, 00:13 Jag ska inte ljuga, jag blir lite less på mammas gubbe ibland. Typ varje gång han öppnar munnen för att dra nån omständlig menlös historia. Han har inte världens bästa humor heller så poängen saknas ofta. Sen är det det där med att han verkar lite ego och avbryter hela tiden. Det är mest det som jag hakar upp mig på.
Min morsa drar såna långa tråkiga haranger. Olidligt. Själv vill ja tro så är jag en duktig historieberättare.
Post Reply