Vad har ni gjort idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad har ni gjort idag?
Gått promenad med Birk i slask från himlen
In a world where you can be anything, be kind.
Tack för idag Nissegossen, nu är vi hemkomna.Nissegossen wrote: ↑24 Jan 2025, 13:11 Dave och hans fru med barn har just gått med dator och symaskin om dammsugaren sade han det är lugnt
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Fick Nisse träffa bebisen?
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jajjamen
/Dave
Blodprov
Jobb
Buss 2h
Tacos hos mor och far
Jobb
Buss 2h
Tacos hos mor och far
In a world where you can be anything, be kind.
Rastat Loppan, diskat, vattnat blommor, fyllt över kaffe och havreringar i burkar. Skurat köksbordet. Tittat på skidskytte och längdskidor. Tagit det rätt soft men försöker göra grejer här och där - för att inte ha tråkigt.
Har kollat upp det här med frisörer i Umeå. Det är dyrt att få håret klippt i centrala Umeå. Beror väl på att hyrorna är höga.
Men jag har bestämt mig för att hålla fast vid salongen jag valde förra gången. Vill jag ha Anna som klipper mig, och det vill jag, kostar det 770-847kr.
Första gången jag gick dit i augusti valde jag en elev/trainee. Då kostade det ca 500kr.
Men nu vill jag ha experten. Anna är Art Director. Och då får jag punga ut med 770-847kr.
När man har grått hår som jag har är det viktigt med en bra klippning. Annars ser håret lätt oskött och stripigt ut.
Ibland får jag lust att färga håret igen. Men det är så mycket underhåll när man har den vitandel som jag har. Vi talar färgning varannan till var tredje vecka. Orkar inte med det tempot.
Men jag har bestämt mig för att hålla fast vid salongen jag valde förra gången. Vill jag ha Anna som klipper mig, och det vill jag, kostar det 770-847kr.
Första gången jag gick dit i augusti valde jag en elev/trainee. Då kostade det ca 500kr.
Men nu vill jag ha experten. Anna är Art Director. Och då får jag punga ut med 770-847kr.
När man har grått hår som jag har är det viktigt med en bra klippning. Annars ser håret lätt oskött och stripigt ut.
Ibland får jag lust att färga håret igen. Men det är så mycket underhåll när man har den vitandel som jag har. Vi talar färgning varannan till var tredje vecka. Orkar inte med det tempot.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Har det varit trevligt?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Tagit morgonpromenad.
Sköljt groddfröna.
Gjort frukost med kaffe.
Sköljt groddfröna.
Gjort frukost med kaffe.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Ja, det var trevligt och jag strök lillgrabben på kinden med ett finger och han var väldigt pappig när Dave reste på sig för att följa med mig protesterade han och ville till pappa. Tyckte jag såg minst en tand
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Ja han har två tänder i mitten av underkäken. Funderar på när det kommer fler
/Dave