Vad har ni gjort idag?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

mrsearlgray
Iridiummedlem

Re: Vad har ni gjort idag?

Post by mrsearlgray »

Zoidar wrote: 25 Jan 2025, 05:09
mrsearlgray wrote: 25 Jan 2025, 04:54 Jösses vad sent jag kom hem...
Har det varit trevligt?
Ja! Vi kollade på 3 avsnitt till av Squid game och pratade en massa politik. :lol:
Ja visst gör det ont när knoppar brister
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Jag cyklade en sväng och det gick jättebra, bättre än att gå tom. Det jag är rädd för är att sätta ner den skadade foten. När jag cyklar med Loppan måste jag göra det. Men lugnt och sansat och med tanken på att vara förberedd och sakta in långsamt, innan jag sätter ner foten. Jag KAN sätta ner foten, jag är bara rädd, tror jag. Jag kan inte ha hög hastighet och tvära inbromsningar - om Loppan tvärstannar. Men oftast signalerar hon genom att hon springer i sidled när hon vill stanna. Det får gå mycket lugnt och kontrollerat till.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Tagit ut pengar hämtat ut medicin åkt buss och ätit lunch ett fryst paket färdiga räkcrepes 6 st blev ändå inte mätt skall strax ta en tallrik yoghurt också
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

Tvättat en maskin, diskat, plockat undan, bäddat sängen och ätit mackor med ost och marmelad.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Cyklat och hälsat på syrran och co.
Koi
Rubidiummedlem

Post by Koi »

Målat. Vad Oväntat.
Målningen är själens spegel
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Träffat katten, tränat hemma, tittat på Svenska nyheter-satirprogram, talat med kompis och löst korsord.
Miika
Guldmedlem

Post by Miika »

Handlat på ICA och sovit
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Läst upp psykiatri frågorna högt, sen får mor svars på egen lapp.
In a world where you can be anything, be kind.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Håller på att tvätta I tvättstugan. Fyra maskiner. Problemet är att få allting torrt. Torkskåpet är dåligt. Men torktumlaren är bra.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Koi
Rubidiummedlem

Post by Koi »

memphis wrote: 25 Jan 2025, 17:07 Håller på att tvätta I tvättstugan. Fyra maskiner. Problemet är att få allting torrt. Torkskåpet är dåligt. Men torktumlaren är bra.
Jag hänger allt hemma på torkställningar. Har egen tvättmaskin. Men den tar bara 7 kg. Fåt tvätta varannan dag ungefär
Målningen är själens spegel
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Koi wrote: 25 Jan 2025, 17:12
memphis wrote: 25 Jan 2025, 17:07 Håller på att tvätta I tvättstugan. Fyra maskiner. Problemet är att få allting torrt. Torkskåpet är dåligt. Men torktumlaren är bra.
Jag hänger allt hemma på torkställningar. Har egen tvättmaskin. Men den tar bara 7 kg. Fåt tvätta varannan dag ungefär
Ja, jag har en torkställning. Hade två men tog bara med mig en I flytten. Problemet är att lägenheten är så liten så jag har ingenstans att förvara dem.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Post Reply