Vad irriterar dig just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad irriterar dig just nu?
Ingenting faktiskt. Men det är nog lugnet före stormen. Jag och mamma och lillasyster på strapatser i Las Palmas. Det kan bli mycket irritation redan på bussen om jag känner henne rätt. Men man får gå in i det med ett gott humör.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Nej. Det gick över. :)
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Ska ha mens om 2 dagar så är så jäkla hungrig hela tiden! Vill bara äta allt! :x
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Ingenting. Känner mig nöjd.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Att jag är så tätt i näsan och hostar. Sov till 13.30 också, för länge.
In a world where you can be anything, be kind.
Så många tv-serier, så mycket sofftid! Inte konstigt att jag har ont i ryggen till och från.
Nä, skämt åsido. När jag började märka av mitt diskbråck för några år sedan (2018), var det just att jag hade svårt att sitta bekvämt i min dåvarande soffa. Då visste jag inte än att det var diskbråck som spökade.

Nä, skämt åsido. När jag började märka av mitt diskbråck för några år sedan (2018), var det just att jag hade svårt att sitta bekvämt i min dåvarande soffa. Då visste jag inte än att det var diskbråck som spökade.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Krya på dig hoppas på bättre mående till dig snart! Du har och kämpar verkligen. Sjukdom är inte kul.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Vill bara att mensen ska komma så denna förjävliga hungern försvinner! :x
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Jag kommer inte igång med grejer jag vill göra.