Hur mycket vill du ner?mrsearlgray wrote: ↑10 Jan 2024, 10:44 -11,8... så nära 12 men det har gått väldigt seg det senaste....
Vill du gå ner i vikt? Här peppar vi varann!
Moderator: Moderator 1
Re: Vill du gå ner i vikt? Här peppar vi varann!
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
oj, mycket... mitt mål nu har varit 12 kg men det är ju bara ett delmål. det stora målet är att komma så nära 70-80 kg som möjligt men det är nog en lång väg dit. men det ska gå! totalt har jag dock gått ner nästan 20 kg från min allra högsta vikt, de 12 kilona jag nästan gått ner nu är sen jag slutade med olanzapin/zyprexa.Zoidar wrote: ↑10 Jan 2024, 14:33Hur mycket vill du ner?mrsearlgray wrote: ↑10 Jan 2024, 10:44 -11,8... så nära 12 men det har gått väldigt seg det senaste....
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Toppen! Keep going!mrsearlgray wrote: ↑10 Jan 2024, 14:37
oj, mycket... mitt mål nu har varit 12 kg men det är ju bara ett delmål. det stora målet är att komma så nära 70-80 kg som möjligt men det är nog en lång väg dit. men det ska gå! totalt har jag dock gått ner nästan 20 kg från min allra högsta vikt, de 12 kilona jag nästan gått ner nu är sen jag slutade med olanzapin/zyprexa.

- mrsearlgray
- Iridiummedlem
tack! :)Zoidar wrote: ↑10 Jan 2024, 14:49Toppen! Keep going!mrsearlgray wrote: ↑10 Jan 2024, 14:37
oj, mycket... mitt mål nu har varit 12 kg men det är ju bara ett delmål. det stora målet är att komma så nära 70-80 kg som möjligt men det är nog en lång väg dit. men det ska gå! totalt har jag dock gått ner nästan 20 kg från min allra högsta vikt, de 12 kilona jag nästan gått ner nu är sen jag slutade med olanzapin/zyprexa.![]()
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
stod still idag... hatar när det händer.
Man kan inte räkna med gå ned på daglig basis. Förhoponingsvis går man ner varje vecka.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
jo jag vet, det är det att jag är otålig att gå över till -12kg sträcket...

75,3kg idag.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Käkade 700 kcal för mycket igår. Vad gör jag idag? Äter 700kcal mindre än vanligt idag eller kör på som vanligt?
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Som vanlig skulle jag säga, ingen idé att straffa sig själv eller försöka kompensera. Ibland får man unna sig. :)
Jag tänker inte i banor som straffa sig själv, fast visst vill jag gärna kompensera. Vill ju se resulratet på 2500kcal. Blir liksom fel i mätningen om jag plötsligt äter 3200kcal. Gillar inte det.mrsearlgray wrote: ↑11 Jan 2024, 10:45
Som vanlig skulle jag säga, ingen idé att straffa sig själv eller försöka kompensera. Ibland får man unna sig. :)
Last edited by Zoidar on 11 Jan 2024, 10:52, edited 1 time in total.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Nä okej, men själv tycker jag inte att det brukar hjälpa speciellt mycket att kompensera, inte så "få" kalorier iallafall. bättre att bara köra på som vanligt eller kanske ta en extra promenad om du känner att du vill det :)Zoidar wrote: ↑11 Jan 2024, 10:49Jag tänker inte i banor som straffa sig själv, fast visst vill jag gärna kompensera. Vill ju se resulratet på 2500kcal. Blir liksom fel i mätningen om jag plötsligt äter 3200kcal. Gillar inte det.mrsearlgray wrote: ↑11 Jan 2024, 10:45