Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
Ja alltid nåt
.

Funderar på en förändring när jag går till frisören
Ser mig omkring och ser att jag borde dammsuga. Det beror främst på hunden.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag längtar tills jag får min almanacka så jag kan starta min hälso och reflektionslogg. Känner att jag behöver ventilera sånt i något forum när jag för länge sedan slutat med min blogg, och jag har valt almanacka. Kort och koncist. Bara för mig själv att utvecklas, komma framåt och gå vidare.
Oj hitta plastbit i paj 

Det kunde ha varit värre- en spik i pajen.
Att jag vil börja med min tidegärdsläsning igen.
In a world where you can be anything, be kind.
Vad är tidegärdsläsning?
I mitt fall läsa specifika kristna texter flera gånger varje dag på speciella tider (ungefär). Använder boken Kännetecken, den är enkel nog för mig. :)
In a world where you can be anything, be kind.
Besöket hos folktandvården i morgon. Anledningen att jag går dit är inte för att det känns nödvändigt just nu, utan att dessa besök ger mig direkt tillgång till tandläkare om det behövs. Annars är det svårt att få tandläkaren här. Det är brist på tandläkare fastän att Tandläkarutbildningen finns i Umeå.
Det beror på att det är många utlänningar på den utbildningen som åker hem när deras gratis utbildning är slut. Så var det i allafall för några år sedan.
Det beror på att det är många utlänningar på den utbildningen som åker hem när deras gratis utbildning är slut. Så var det i allafall för några år sedan.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Min tandvårdsmottagning söker ny tandläkare, sedan min tandläkare dog nyss.
Nu får jag bara komma akut, innan de hittar en ny tandläkare.
Nu får jag bara komma akut, innan de hittar en ny tandläkare.