Hur sov du inatt?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur sov du inatt?
Kass. Vaknade flera gånger med stresspåslag över att jag eventuellt missade att ge en häst sitt foder klockan 1630 igår. Förhoppningsvis gav jag hästen, annars kanske min kollega gav hästen. Jag minns verkligen inte.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
-
- Tellurmedlem
Jag sov kanske 3-4 timmar, vaknade kåt och kunde inte somna av vissa skäl. Min privatlärare säger att om jag vaknar kåt har jag sovit gott
-
- Tellurmedlem
hyperaktiv wrote: ↑04 Jun 2025, 09:52 Jag sov kanske 3-4 timmar, vaknade kåt och kunde inte somna av vissa skäl. Min privatläkare säger att om jag vaknar kåt har jag sovit gott
Bra gissar jag, länge men minns inte.
Sleep score 65
Lite. Vaknade 06:15 pigg. Min mask gick sönder
In a world where you can be anything, be kind.
Kollegan gav hästen sitt foder! NU KAN JAG ANDAS UT!

Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Sov dåligt med många uppvaknanden. Trött fortfarande.
- Utomjordingen
- Niobmedlem
Jag kan inte sova för jag har inga sömntabletter eller lugnande tabletter! Jag har skrik inne i huvudet och hör röster så högt - så därför. Även synhallucinationer håller mig vaken. 

Jag vet inte vad som är riktigt för allt är som science fiction - fast på riktigt?!
"Utomjordingen"
"Utomjordingen"
Nej nu är jag där 1 natts sömn blev det men inte mycket natten som gått men jag har varit inne på mina vårdkontakter och skrivet till den läkare jag har nu. Den jag hade har slutat nu och börjat jobba i sin hemstad och det är skönt för honom att slippa pendla man sparar tid och pengar.
Hon lär väl höra av sig under dagen även om jag faktiskt tycker bättre om när de skriver för då kan jag läsa om ifall jag skulle behöva.
Hon lär väl höra av sig under dagen även om jag faktiskt tycker bättre om när de skriver för då kan jag läsa om ifall jag skulle behöva.